حمله شدید عربستان به روسیه، همپیمان جنایتکاران دمشق

العربیه: وزارت خارجه سعودی روز یکشنبه اعلام کرد اظهارات یکی از مقامات وزارت خارجه روسیه در مورد نقض حقوق بشر در سعودی را دخالت آشکار در امور داخلی خود و نوعی دشمنی می داند.

به گزارش خبرگزاری دولتی سعودی، در بیانه وزارت خارجه این کشور آمده است اظهارات اخیر مقام وزارت خارجه روسیه مخالف چارچوب و اصول سیاسی و دیپلماتیک رایج بین کشورها است و دشمنی آشکار با کشور پادشاهی سعودی تلقی می شود.

در بیانه همچنین آمده است اظهارات روس ها در شرایط کنونی تلاشی است برای سرپوش گذاشتن بر کشتارهای دسته جمعی و منحرف کردن اذهان عمومی جهانیان نسبت به آنچه همپیمان آنها با حمایت و کمک مسکو در سوریه مرتکب می شود.

بیانه می افزاید سعودی همواره به چارچوب و اصول دیپلماتیک بین کشورها متعهد بوده، استقلال و حاکمیت ملی سایر کشورها را محترم می شمارد و به سیاست عدم مداخله در امور داخلی دیگران پایبند است.

بیانه ضمن یادآوری آشوب های داخلی روسیه وکشته شدن تعداد زیادی از افراد تاکید کرد ریاض هیچگاه در امور داخلی روسیه دخالت نکرده است.

در پایان بیانه آمده است: "امیدواریم این اظهارات برای منحرف کردن اذهان عمومی جهانیان از کشتارهای دست جمعی در سوریه نباشد."

یکشنبه، 25 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-15 ساعت 12:07
خبر بعدی : سفارت انگلیس باز شود، دوباره حمله می کنیم
خبر قبلی : کشاورزان ‌از کامیونداران‌ سوخت ‌می ‌خرند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -