کارخانه شوفاژ کار در آستانه تعطیلی است

ايلنا: کارخانه شوفاژ کار به سبب واردات بی‌رویه محصولات مشابه در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: انبار توليدات کارخانه شوفاژ کار به دلیل واردات پکیج‌های حرارتی انباشته از محصولات با کیفیت ساخت داخل است که به سبب نداشتن بازار فروش و فقدان زمينه رقابت دچار مشکل بحران است.

او با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده محصولات گرمایشی باعث رکود بازار این کارخانه شده است، افزود: به دلیل رونق گرفتن بازار محصولات خارجی حتی بسیاری از ماموران و مسئولان تاسیساتی ادارات برق و آب و گاز مشتریان خود را تشویق به خريد محصولاتی می‌کنند که ساخت کارخانجات خارجی است.

او اضافه کرد: نصب پکیج‌های دیواری وارداتی به خاطر اینکه فضای کمتری را در داخل ساختمان پر می‌کند خطرات و عواقبی را برای متقاضیان این محصولات خواهد داشت.

او گفت: کارخانه شوفاژ کار با تولید دیگ‌های چدنی و شوفاژ‌های دیواری یکي از بهترین و بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات حرارتی است که به دلیل تبلیغات گستره محصولات مشابه و بی کیفیت خارجی بازار رقابت و فروش خود را از دست داده است و مشتریان بدون شناخت محصولات این واحد تولید کننده داخلی به خرید محصولات مشابهه خارجی روی آورده‌اند.

او گفت: هم اکنون این واحد بزرگ تولیدی با حدود 150د كارگر و با حداقل ظرفيت نیروی کار مشغول به فعالیت است و این در شرايطي است که این کارخانه در سالهای گذشته حدود ۱۰۰۰ كارگر فعال داشته است.

شنبه، 24 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-14 ساعت 12:07
خبر بعدی : زباله گردی در ایران اسلامی؛ به خاطر يک تكه نان
خبر قبلی : امر به معروف و نهی از منکر؛ دل رهبر خون شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -