بداخلاقی‌ها مردم را رو در روی هم قرار داده است

ایلنا: عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: بداخلاقی‌هایی مردم را رو در روی هم قرار می‌دهد و وحدت ملی و انسجام و همبستگی اسلامی ما را بر هم زده است.

به گزارش ایلنا، در ادامه مراسم اعلام موجودیت حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: با همهٔ استقبالی که از احزاب صورت گرفته، امیدواریم که این فعالیت‌ها به افراط و تفریط نرسد و نتایج خوبی برای مردم در جهت آرمان‌های امام، اهداف قانون اساسی برای پیشرفت امور کشور داشته باشند.

وی تصریح کرد: این افراط و تفریط‌ها نه تنها سودی نداشته و عامل اصلاح امور و پیشرفت کشور نبوده‌اند، بلکه ضربه‌های جبران ناپذیری به مردم و کشور و روندی که در جامعه انقلابی بوده داشته است.

عضو مجمع روحانیون مبارز بیان کرد: در بعضی شرایط به جای اینکه احزاب در جهت اصلاح امور پیشنهاد داده باشند، مجبور به کتمان حقیقت می‌شوند، اما امیدوارم گام بزرگی که با تشکیل این حزب با این شرایط خاص برداشته شده، آغاز خجسته‌ای باشد.

رحمانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بداخلاقی‌هایی مردم را رو در روی هم قرار می‌دهد و وحدت ملی و انسجام و همبستگی اسلامی ما را بر هم زده و بسیاری از صالحانی که می‌توانند نظرات خوبی دهند، در شرایطی قرار گرفته‌اند که امکان ابراز نظرات ندارند.

شنبه، 24 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-14 ساعت 02:07
خبر بعدی : رشد 50درصدی قیمت سکه طرح جدید طی یک سال اخیر
خبر قبلی : تکرار "انسان گرایی" در سخنان اخیر مشایی نشانه چیست؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -