بی‌خبری از سرنوشت دو فعال دانشجویی در شهر مریوان

آژانس کُردپا:سرنوشت دو فعال دانشجویی کُرد، که چهار روز قبل در محل کار خود بازداشت شدند، همچنان نامعلوم است.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز شنبه، هفدهم تیرماه مأموران اداره‌ی اطلاعات شهرستان مریوان پس از مراجعه به کافی‌نت "روژ"، دو شهروند کُرد فعال دانشجویی به نام‌های "عُبید زارعی" و "علی تاسه" را دستگیر و آنان را به نهادهای امنیتی این شهر منتقل کردند.

گزارش ارسالی خبرنگار کُردپا حاکی از آن است که نیروهای اطلاعاتی، کافی‌نت روژ را مورد تفتیش قرار داده و پس از بُردن دو کیس کامپیوتر، مغازه را نیز پُلمپ نمودند.

مأموران اداره‌ی اطلاعات مریوان بعد از بازجویی‌های طولانی، بامداد روز یک‌شنبه، هجدهم تیرماه برای بار دوم و این بار به منازل این دو دانشجوی کُرد رفته و با تفتیش اسباب و اسایه‌ی منزل، دو دستگاه "لَپ‌تاپ" را نیز بهمراه خود بُردند.

خبرنگار کُردپا به نقل از نزدیکان افراد دستگیرشده گزارش داد که اداره‌ی اطلاعات گفته است که هیچ کس بدون کسب اجازه از آنان، حق بازگشایی کافی‌نت پلمپ‌شده را ندارد.

از دیگر سو، روز نوزدهم تیرماه این دو فعال دانشجویی کُرد برای مدت کوتاهی به دادگاه انقلاب مریوان منتقل شده‌اند و از آن روز به بعد از سرنوشت آنان خبر موثقی در دست نیست.

تا لحظه‌ی انتشار این خبر، خانواده‌ی آنان موفق به دیدار با فرزندان خود نشده‌اند و از علل بازداشت و اتهامات احتمالی وارده نیز خبری در دست نیست.

چهارشنبه، 21 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-11 ساعت 11:07
خبر بعدی : سلحشور: بازيگران به صهيونيستها وابسته اند/ من آن ها را آدم كردم
خبر قبلی : 50 درصد صنايع کنسروسازی خاک می‎خورند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -