فعالیت دوباره مطبوعاتی چماقکش سابق

بولتن نیوز: مسعود ده نمکی پس از چند سال دوری از مطبوعات به فعالیت در این عرصه بازمی گردد.

ده نمکی که در دهه 70 با انتشار نشریاتی چون شلمچه، جبهه و دوکوهه به فعالیت در حوزه روزنامه نگاری مشغول بود، در دوران دولت سازندگی و دولت اصلاحات توانست با نقدهای صریح خود، رویکرد عدالتخاهانه انقلاب اسلامی را زنده کند. انتقادات او در این نشریات تا بدانجا بود که دولتمردان وقت، چاره ای ندیدند جز جلوگیری از ادامه انتشار این نشریات.

پس از آن ده نمکی به عرصه فیلمسازی روی آورد. مستند «فقر و فحشا» و نیز «کدام استقلال و کدام پیروزی» او نیز مانند نشریاتش که با تم مبارزه با اشرافی گری ساخته شد، سر و صدای زیادی به پا کرد.

پس از آن در سال های اخیر او سه گانه اخراجی ها را روی پرده سینما برد و توانست عنوان پرفروش ترین فیلم سال را از آن خود کند.

اما گزارش های خبرنگار بولتن حاکی است که ده نمکی این بار قصد دارد با انتشار دور جدید ماهنامه «صبح دو کوهه» فعالیت خود در عرصه مطبوعاتی را از سر بگیرد.

دور جدید ماهنامه صبح با رویکرد تحلیلی- تاریخی قرار است نگاهی به تحولات تاریخ معاصر ایران داشته باشد. شماره ابتدایی این نشریه که احتمالا در هفته آخر تیرماه بر پیشخوان دکه ها قرار خواهد گرفت، با عنوان «تیر پر حادثه» نگاهی تاریخی به حوادث تیرماه پس از انقلاب (کودتای نوژه، انفجار 6 و 7 تیرماه 60 و 18تیرماه 78) خواهد داشت.

سه شنبه، 20 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-10 ساعت 02:07
خبر بعدی : دولت امسال آتش به همه اموالش زده است
خبر قبلی : مطالبات رهبری با اجرای نظام 3-3-6 تحقق می‌یابد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -