مقام سعودی : آمریکا به رژیم تهران حمله می کند

سایت دبکا که اخبار و گزارش های نظامی و امنیتی منتشر می کند به نقل از ی شاهزاده بلند پایه سعودی از احتمال زیاد حمله آمریکا به ایران خبر داد.

به گزارش عصر ایران این سایت در گزارشی در این باره نوشت : یک شاهزاده سعودی در دیدار با یک دیپلمات اروپایی به او گفته است که تقریبا از حمله آمریکا به ایران مطمئن است ولی زمان آن را نمی داند.

در این گزارش که به نام شاهزاده سعودی و دیپلمات اروپایی اشاره ای نشده است ، شاهزاده سعودی در پاسخ به پرسش دیپلمات اروپایی به او می گوید کشورش خود را برای رویارویی نظامی احتمالی بین ایران و آمریکا آماده می کند.

این شاهزاده سعودی با اشاره به اینکه دقیقا نمی داند که این حمله قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یا بعد از آن انجام خواهد شد ، می گوید : " این بار تصمیم آمریکا جدی است و سوال اصلی این نیست که آمریکا به ایران حمله خواهد کرد یا نه ؟بلکه سوال اصلی این است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

سایت دبکا در ادامه حتی احتمال آغاز جنگ جهانی سوم تا ماه اکتبر سال جاری میلادی را مطرح کرده و می نویسد فروش نفت ایران به ارزهای غیر دلار همان اشتباهی بود که صدام حسین دیکتاتور مخلوع عراق در سال 2000 انجام داد و واشنگتن به هیچ روی اجازه نخواهد داد تا نفت در بازار جهانی با ارزی به غیر از دلار خرید و فروش شود.

شنبه، 17 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-07 ساعت 09:07
خبر بعدی : پلمپ باغ ییلاقی کلیسای جماعت ربانی تهران در کرج
خبر قبلی : تهدید شغل ۱۰۰ هزار کارگر نساجی اصفهان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -