صفارهرندی: در دوره‌هایی علیه فرهنگ کار می‌کردند

صفار هرندی مشاور فرهنگی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با حضور در اردوی تشکیلاتی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران به سخنرانی با عنوان " بررسی مسائل فرهنگی – اجتماعی " کشور پرداخت.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای سخنان خود، با ذکر نمونه هایی به بررسی چگونگی برخورد با مقوله فرهنگ در دوره های مختلف پس از انقلاب پرداخت و گفت: در دوره هایی نه تنها به فرهنگ بی توجهی شده، بلکه در ضدیت با آن نیز اقدامات گسترده ای صورت گرفته است.
صفار هرندی در ادامه به راهکار نظام برای جهت دهی به حرکت دولت ها در زمینه فرهنگ اشاره کرد و گفت : با تدابیر مقام معظم رهبری طرحی به نام " مهندسی فرهنگی " ایجاد شده است که هدف اصلی این طرح مشخص کردن نقش و وظیفه همه دستگاه های مسئول در حوزه فرهنگ است.
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در کنار مسئله مهندسی فرهنگی، ستادی را نیز تحت عنوان " ستاد هماهنگی اقدامات دستگاه های فرهنگی " ایجاد و راه اندازی کردند که وظیفه اصلی آن ایجاد هماهنگی بین دستگاه های فرهنگی است تا تمام این دستگاه ها هم سو و هم جهت حرکت کنند.
دکتر صفار هرندی پس از سخنرانی خود به سوالات دانشجویان پاسخ گفت، و در پایان نیز این جلسه با تقدیم هدیه ای از سوی دانشجویان به وی خاتمه یافت

آدينه، 16 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-06 ساعت 01:07
خبر بعدی : 'کاهش ضریب جینی' یعنی وضع اقتصادی خانوارها بهتر شده؟
خبر قبلی : پایان ۲۰ سال فشار بر وزارت اطلاعات با ریاست مصلحی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -