هنوز هیچ خبری از صدور روادید حج نیست

آفتاب: درحالی که حدود سه روز از توقف صدور روادید می‌گذرد و مسئولان سازمان حج و زیارت اعلام کرده‌ بودند که ظرف 48 ساعت این مشکل حل می‌شود اما به گفته معاون حج سازمان حج و زیارت هنوز خبری از حل این ‌مشکل نشده است.

سه روز پیش بود که سازمان حج و زیارت اطلاعیه‌ای مبنی بر توقف صدور روادید زائران حج ایرانی از سوی مؤسسه ارائه خدمات عمره عربستان منتشر کرد که در پی آن عمره دانشجویی که قرار بود طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه‌ همین هفته صورت بگیرد لغو شد.

بر این اساس عدم پاسخگویی مسئول روابط عمومی سازمان حج و زیارت برای اطلاع رسانی به مردم مشکلی بر مشکلات فعلی مردم اضافه کرد.

حجت الاسلام غلامرضا رضایی، معاون حج سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: سه روز پیش به نقل از مقامات سعودی خبری را منتشر کردیم و گفتیم که نماینده‌های ما از وزارت حج عربستان پیگیر عدم صدور روادید هستند.

وی اظهارداشت: مسئولان حج عربستان سعودی گفتند که ظرف 48 ساعت آینده این مشکل حل خواهد شد و صدور روادید باز می‌شود.

رضایی اضافه کرد: همچنین قرار بود که خبر حل این مشکل را شب گذشته مسئولان وزارت حج عربستان به رئیس سازمان حج و زیارت ایران اعلام کنند.

بر این اساس یکی از کارمندان روابط عمومی سازمان حج و زیارت نیز گفت: مشکل صدور روادید تا کنون ادامه دارد و خبری مبنی بر حل این مشکل به دست ما نرسیده است.

وی گفت: هنوز مشخص نیست که این مشکل کی حل شود و بعید است به این زودی به سرانجام برسد.

پنجشنبه، 15 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-05 ساعت 12:07
خبر بعدی : خودمان خودمان را تحریم کرده ایم
خبر قبلی : تحریم نفتی؛ مشکل در تاسیس بانک "پارسیان" در هند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -