ساخت مسجد باید در صدر کار‌های شهرداری باشد

دیگربان: علی‌اکبر ولایتی٬ مشاور ارشد علی خامنه‌ای از شورای شهر و شهرداری تهران خواست ساخت مسجد در این شهر را در اولویت کار‌های خود قرار داده و صدای اذان را سرتاسر تهران «طنین‌انداز» کنند.
آقای ولایتی این خواسته‌ها را در جلسه کارگروه مدیریت کلان دستگاه‌های فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، که روز سه‌شنبه (۱۳ تیر) برگزار شد٬ مطرح کرده است.
ولایتی به عنوان رئیس این کارگروه گفته است: «شهرداری و شورای شهر تهران موضوع ساخت مسجد و ترویج اقامه نماز را در صدر فعالیت‌های خود قرار دهند.»
وی افزوده که «حداقل توقع متدینین در تهران این است که در اوقات شرعی، صدای اذان به عنوان شعار اسلام در این شهر طنین انداز شود.»
ولایتی اظهار کرده است: «وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران باید با هماهنگی یکدیگر نسبت به مکان یابی مناسب برای احداث مساجد مورد نیاز شهر تهران اقدام کنند.»
اظهارات و خواسته‌های علی‌اکبر ولایتی در شرایطی مطرح می‌شود که پیش‌تر شهرداری تهران اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۱ به مساجد این شهر ۱۰۰ میلیارد تومان کمک خواهد کرد.
علی‌اکبر ولایتی سی‌ام خرداد ماه امسال نیز گفته بود فضای پارک‌ها برای خانواده‌های مذهبی «امن» نیست و مسئولان مربوطه باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

چهارشنبه، 14 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-04 ساعت 11:07
خبر بعدی : آفريقايی‌ها در ليست جديد خريداران نفتی ايران
خبر قبلی : قتل دختر دانشجوی پزشكی برای سرقت خودرو


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -