باید از زاویه امنیت ملی به موضوع امنیت اخلاقی نگاه کنیم

امروز سه شنبه 13 تیرماه موضوع گسترش عفاف و حجاب در مجلس رژیم به بحث و گفت و گو گذاشته شد. آنچه در بین اظهارات نمایندگان مجلس و مسئولان حکومتی حاضر در جلسه از جمله حسنیی وزیر ارشاد و پاسدارا احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی مشترک بود، عدم توانایی مقابله با بدحجابی جوانان تا امروز بود. برخی دستگاه‌های فرهنگی از جمله وزارت ارشاد را عامل این موضوع می دانستند و برخی دیگر لزوم گسترش دستگاه‌های امنیتی و افزایش بودجه آنها را عامل پیدا شدن طرح‌هایی نظیر گشت ارشاد دانستند.

در این بین اظهارات پاسدار احمدی‌مقدم از دیگران تندتر بود. وی با بیان اینکه جرائم و ناهنجاری‌ها در کشور در دهه 70 افزایش داشته گفت: «در این مقطع زمانی رشد سریع جرائم را شاهد بودیم در حالی که نیروی انتظامی متناسب با نیازهای لازم تقویت نشده بود.»

به گفته او دشمنان امنیت ملی را با تخریب امنیت اخلاقی هدف می‌گیرند و باید از زاویه امنیت ملی به موضوع امنیت اخلاقی نگاه کنیم.

همچنین عباسعلی منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی نیز از دید خود به موضوع حجاب و عفاف نگاه کرد و با بیان اینکه مشکلات کنونی جامعه مانند اعتیاد و فحشا ناشی از عدم کار کرد سیستم فرهنگی کشور است پیشنهاد داد که در این زمینه قرار گاه عملیاتی به وجود بیاید.

سه شنبه، 13 تیر ماه 1391 برابر با 2012-07-03 ساعت 10:07
خبر بعدی : تذکر حداد عادل نسبت به وجود اشتباهاتی در کتب درسی
خبر قبلی : تفکیک جنسیتی در کلاسهای دروس عمومی دانشگاه آزاد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -