مشکلات شهر شیمیایی شده سردشت به روایت یک روزنامه نگار

آژانس خبری موکریان
سرویس اجتماعی

مشکلات شهر شیمیایی شده سردشت صدای سیدهادی کسایی زاده روزنامه نگار روزنامه تهران امروز و مسئول تهیه ویژه نامه بمباران شیمیایی سردشت در این روزنامه را در آورد.

به گزارش خبرنگارآژانس خبری موکریان، این روزنامه نگار در یادداشتی که روز هفتم تیرماه در ویژه نامه روزنامه تهران امروز چاپ شده نوشت: از اینکه هر سال مراسم یادبود شهدای سردشت برگزار می شد و مسئولان، شوی خودنمایی به راه می‌انداختند حالم بد می شد.

کسایی زاده که معتقد است سردشت را نیز مانند خرمشهر پس از جنگ رها کرده اند، در یادداشت خود فهرستی از معضلات و مشکلات این شهر را تنظیم کرده می نویسد: "... کلینیک درمانی و تخصصی جانبازان سردشت که هنوز پزشک متخصص ندارد، ساختمان بمباران شده که هنوز آلوده در وسط شهر رها شده، بمب‌شیمیایی پیدا شده که معلوم نیست عاقبتش چه شد و فساد اداری و آسیبهای اجتماعی شکل گرفته در شهر، از تلخ ترین مشکلاتی است که شهروندان سردشتی از آن گلایه دارند.

در این شهر زمین خواری بیداد می‌کند، ریزگردهای عربی امان شهروندان را بریده و راه‌های منتهی به شهر همگی ناایمن و نامناسب هستند، قاچاق کالا به نهایت خود رسیده و کولبری شغل خوب و پردرآمدی برای شهروندان بیکار شده است. "

این روزنامه نگار روزنامه تهران امروز یادداشتش را با نگرانی از اینکه خدای ناکرده سردشت از دست نرود، به پایان برده است

آدينه، 9 تیر ماه 1391 برابر با 2012-06-29 ساعت 10:06
خبر بعدی : کانادا: آتش سوزی سینما رکس آبادان اقدامی تروریستی بوده
خبر قبلی : صادرات گاز ایران به‌ترکیه متوقف شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -