رد اعتبارنامه توکلی؛ زمین‌های شهرک غرب و مدرک تحصیلی

سحام نیوز: در پی عدم تصویب اعتبارنامه احمد توکلی در مجلس نهم، روزنامه ارگان دولت نوشت:
نجابت، نماینده تهران با بیان اینکه “احمد توکلی به دستور رهبری برای تحصیل به انگلستان رفته بود و شایعات در خصوص مدرک تحصیلی وی درست نیست”، عنوان کرد: موضع گیری‌ها نسبت به توکلی بسیار غم‌انگیز است. برخی جایگاه‌ها در مجلس عوض شده است. کمیسیون تحقیق افراد مشکل‌داری را تأیید ولی آقای توکلی را که با تدبیر جلو رفته است، رد می‌کند. در حالیکه نیت توکلی مبارزه با مفاسد اقتصادی است و در همین راستا درباره اعتبارنامه نمایندگان احساس مسئولیت کرده است.
به گزارش روزنامه ایران، اعتبارنامه توکلی در کمیسیون تحقیق تأیید نشده است و دو موضوع زمین‌های شهرک غرب و مدرک تحصیلی وی ج‍زء چالش‌های توکلی به حساب می‌آید.

اعتبارنامه جاعل سابقه‌دار تایید شد
در تلاش برای تأیید آخرین اعتبارنامه‌های مجلس پیش از تعطیلات تابستانی، نمایندگان مجلس نهم اعتبارنامه علی ایرانپور منتخب مبارکه را مورد بحث و بررسی قرار داده و پس از سخنرانی معترضین، اعتبارنامه او به رأی خانه ملتی‌ها گذاشته شد که نمایندگان نیز با ۱۵۰ رای، اعتبارنامه ایرانپور را به تصویب رساندند.
به گزارش ایلنا، اکثریت راه‌یافتگان به مجلس نهم پس از دو ساعت و نیم جلسه غیرعلنی و علنی به اعتبارنامه نماینده مبارکه که قبلا به سرقت و جعل محکوم شده است، رای موافق دادند. این نماینده در دادگاه تجدیدنظر هم محکوم شناخته شده بود.

پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391 برابر با 2012-06-28 ساعت 02:06
خبر بعدی : دانشگاه لرستان سایت‌های «ضد ارزشی» را هک می‌کند
خبر قبلی : خبرنگار و یک دبیر دیروز از ایران اخراج شدند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -