خبرنگار و یک دبیر دیروز از ایران اخراج شدند

به گزارش عصرامروز، روز گذشته علی اکبر جوانفکر مدیر مسئول روزنامه ایران، مهدی رجبی، دبیر اقتصادی این روزنامه را به همراه ۸ نفر از خبرنگاران گروه نشریات ایران زمین اخراج کرد.

اخراجی های جدید، از طرفداران سرسخت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور کشور و اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر وی هستند که به دلایل نامعلوم از کار برکنار شده اند.

بر اساس این گزارش، طی چند روز گذشته، حسن قاسمی(مشاور ارشد رئیس موسسه)، روح الله هدایتی(رئیس موسسه شهرستانهای ایران)، وحید شاکری( سردبیر ویژه نامه های استانی ایران)، مصطفی زرقونی (معاون اداری- مالی ایران)، کمیجانی (مدیر اداری ) و جمال الدین حسینی (سرپرست شبکه آنلاین) نیز با حکم علی اکبر جوانفکر از کار برکنار شده بودند.

گفتنی است غلامحسین اسلامی فرد‬ پسرخاله جوانفکر، نیروهای جدیدی را جایگزین و در موسسه ایران “رسمی” ۳۰ ساله کرده است.

به گزارش عصرامروز، علی اکبر جوانفکر ۴ روز پیش در گفت و گو با فارس در پاسخ به این سئوال که گفته می شود، روزنامه ایران و هیئت تحریریه آن دچار تغییرات چشمگیری شده است، گفت: من ضرورتی نمی بینم در این خصوص مصاحبه ای انجام دهم.

وی افزود: داخل مجموعه ای تغییراتی صورت گرفته است، چه اهمیتی دارد.

رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این که این تغییرات رسانه ای شده است، ادامه داد: چه اهمیتی دارد، تغییراتی در مجموعه ای انجام شده و لازم نیست در خصوص آن مصاحبه ای انجام بگیرد.

پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391 برابر با 2012-06-28 ساعت 02:06
خبر بعدی : رد اعتبارنامه توکلی؛ زمین‌های شهرک غرب و مدرک تحصیلی
خبر قبلی : استاندار بوشهر رسانه های منتقد را بی پدر و مادر خواند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -