اظهارات احمدی‌نژاد کدورت‌ها را افزایش داد

سایت دیگربان: هفت نماینده محافظه‌کار مجلس با انتشار بیانیه‌ای اظهارات محمود احمدی‌نژاد در جلسه بررسی پرسش از رئیس دولت دهم در صحن علنی مجلس را باعث «وهن» جمهوری اسلامی دانستند.
رئیس دولت دهم روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) به منظور پاسخگویی به پرسش‌های نمایندگان در مجلس حضور یافت٬ اما با اظهارات کنایه‌آمیز خود خشم آنها را برانگیخت.
در بیانیه این هفت نماینده مجلس که روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) منتشر شده٬ آمده که پاسخ‌های احمدی‌نژاد «باعث وهن مجلس٬ دولت٬ قوه قضائیه و خلاصه وهن جمهوری اسلامی» شده است.
آنها تاکید کرده‌اند نحوه برخورد رئیس دولت دهم با پرسش‌های نمایندگان «موجبات کدورت و اختلاف و کشمکش جدیدی را فراهم ساخت و سرمایه با ارزشی را بدون منفعت درخور به هدر» داده است.
در این بیانیه آمده است: «دود این آتش تنها به چشم مردم خواهد رفت و نتیجه این قبیل فرافکنی‌ها غفلت از مشکلاتی مثل گرانی افسارگسیخته و بیکاری و اعتیاد و آلودگی محیط زیست و مفاسد مالی خواهد بود.»
احمد توکلی٬ حسین نجابت٬ پرویز سروری٬ الیاس نادران٬ حسین فدایی٬ زهره الهیان و علی زاکانی هفت نماینده‌ای هستند که این بیانیه را امضا کرده‌اند.
این نمایندگان روز یکشنبه ۲۱ اسفند ماه نیز در بیانیه‌ای پیشنهاد کرده بودند نمایندگان به جای طرح سئوال از محمود احمدی‌نژاد با وی در فضایی دوستانه گفتگو کنند.

آدينه، 26 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-16 ساعت 01:03
خبر بعدی : اتیوپی به اریتره حمله نظامی کرد
خبر قبلی : همايشی لازم، اما بر اساس برهان خلف! - اسماعيل نوری علا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -