پنج نفر از كاركنان شركت نفت بر اثر انفجار مین زخمی شدند

آژانس خبری موکریان
سرویس اجتماعی

فرماندار شهرستان مرزی قصرشیرین گفت: پنج نفر از كاركنان شركت نفت ، در منطقه نفت شهر از توابع این شهرستان بر اثر انفجار مین زخمی شدند

. به گزارش آزانس خبری موکریان و به نقل از منابع آگاه در منطقه،'حسین پروین' افزود: خودروی این افراد كه برای بررسی وضعیت چاه نفتی كه در منطقه وجود دارد رفته بودند كه با یک فقره مین به جای مانده از دوران جنگ در منطقه پاكسازی شده برخورد كرده و همه آنها بر اثر این انفجار مجروح شدند. وی تاكید كرد: این انفجار در منطقه زره زرد حدفاصل نفت شهر و سومار اتفاق افتاده است و مجروحان بسرعت از سوی عوامل امدادی منطقه به مركز درمانی قصرشیرین منتقل شده و پس از انجام مراحل مقدماتی دو نفر از آنها با بالگرد هلال احمر برای سیر درمان به كرمانشاه منتقل شدند.

پروین گفت: سه نفر از این افراد با توجه به جراحت سطحی پس از درمان سرپایی مرخص شدند ولی دو نفر دیگر كه از ناحیه چشم بشدت زخمی شده بودند در مراكز درمانی كرمانشاه منتقل تحت درمان و جراحی قرار گرفتند.

گفتنی است علیرغم تلاش های نیروهای پاكسازی میادین مین، تاكنون صدها نفر از مردم مناطق مرزی استان كرمانشاه بر اثر برخورد یا انفجار مین و مهمات بجای مانده از دوران جنگ کشته شده و یا مجروح و معلول شده اند.

چهارشنبه، 24 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-14 ساعت 14:03
خبر بعدی : احمدی​نژاد: موجودی حساب ذخیره صفر است
خبر قبلی : هاشمی رفسنجانی در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابقا شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -