مشکلات با گفت‌وگو با احمدی‌نژاد حل نمی‌شود

اگر این دوستان فکر می‌کنند که با نشستن و صحبت با آقای احمدی‌نژاد می‌شد کاری کرد بیایند برای مردم توضیح دهند که چرا در این چند سال کاری نکردند.

ایلنا: نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از دوستان پیشنهاد دادند از آقای احمدی‌نژاد دعوت کنیم بیایند برای گفتگو تا برای مشکلات موجود راه حل پیدا کنیم. باید از این دوستان سوال کرد که در طول این چند سال چرا کاری نکردید که مشکلات حل شود و اگر این دوستان فکر می‌کنند که با نشستن و صحبت با آقای احمدی‌نژاد می‌شد کاری کرد بیایند برای مردم توضیح دهند که چرا در این چند سال کاری نکردند.

جمشید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: این دوستان به این دلیل چنین پیشنهادی را طرح کردند که در انتخابات مجلس نهم به دور دوم راه یافتند و می‌خواهند نظر دولت و حامیان دولت را به خود جلب کنند.

وی گفت: البته باید بگویم بعد از اینکه آقای احمدی‌نژاد بیایند و به سوالات پاسخ هم بدهند حتی اگر نمایندگان سوال کننده قانع نشوند باز هم اتفاقی نخواهد افتاد و اگر هم نیایند، در آیین نامه داخلی چیزی پیش بینی نشده است.

وی تصریح کرد: این پیشنهاد زیبنده نمایندگان نبود و چنین ابتکار عملی حال که رییس دولت پذیرفته است که به مجلس بیاید درشان مجلس نبود.

چهارشنبه، 24 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-14 ساعت 05:03
خبر بعدی : سوال از احمدی‌نژاد فایده‌ای برای سوال کنندگان نخواهد داشت
خبر قبلی : احمدی نژاد برای پاسخ‌ گویی به مجلس لاریجانی می‌رود


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -