خوشحالیم که رهبری «مرد نمونه دنیا» است

سایت دیگربان: علی‌اصغر معصومی٬ عضو مجلس خبرگان رهبری گفته که علی خامنه‌ای «مرد نمونه دنیا» است و «بهترین جهاد سیلی زدن به دهان آمریکاست.»
به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای معصومی این مطلب را روز جمعه (۱۹ اسفند) در پنجمین همایش سالانه بسیج استادان دانشگاه آزاد مشهد بیان کرده است.
وی گفته است: «آمریکا و کشورهای استکباری از مجلس خبرگاه رهبری در هراسند چون می‌دانند اگر کوچک‌ترین تحرکی علیه ملت ایران انجام دهند خبرگان رهبری با پوشیدن کفن در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد.»

این عضو خبرگان رهبری ادعا کرده که «امروز آمریکا، فرانسه و انگلیس دچار رسوایی شده‌اند و ما خوشحالیم از اینکه رهبر ما مرد نمونه دنیاست.»
روحانیون و محافظه‌کاران هوادار علی خامنه‌ای از او با عنوان «رهبر مسلمین جهان» یاد می‌کنند؛ رهبری که عملکرد ۲۲ ساله وی به خصوص پس از انتخابات جنجال برانگیز سال ۸۸ مورد انتقاد و اعتراض مردم ایران است.
اظهارات اغراق‌آمیز در حمایت از خامنه‌ای از زمان آغاز اعتراض‌ها به نحوه عملکرد وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ و تاکید بر «صحت نتیجه» انتخابات از سوی وی٬ افزایش چشمگیری یافته است.
در این مدت روحانیون و نزدیکان به خامنه‌ای تعاریف و تمجید‌های خلاف واقع بسیاری از وی کرده‌اند که با سکوت تائید آمیز رهبر جمهوری اسلامی همراه بوده است.

یکشنبه، 21 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-11 ساعت 04:03
خبر بعدی : رژيم تهران ابزار کنترل اينترنت به حکومت اسد می دهد
خبر قبلی : سیمای مسیح را در وجود امام و رهبری می‌بینیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -