تفکیک جنسیتی در پارکینگ پردیس دانشگاه آزاد

سحام نیوز: از شروع ترم جاری پارکینگ این مجتمع دانشگاهی به دو بخش خواهران و برادران تقسیم شده است . این اقدام عجیب حفاظت فیزیکی در حالی در روزهای آتی تعجب دانشجویان را برانگیخت که سیستم مدیریتی دانشگاه ازاد در روزهای گذشته دستخوش حوادث گوناگونی بوده است .

به گزارش ادوارنیوز، چندی قبل در همین واحد دانشگاهی تجمعی توسط بسیج دانشجویی واحد صورت گرفت که همزمان مورد حمایت سایت‌های همسو با این جریان واقع شد. تجمع کنندگان در حالی که علت اصلی تجمع خود را عدم امضا حکم فرهاد دانشجو توسط هاشمی می‌دانستند، به آنچه که وجود اساتید لائیک و بدحجاب در دانشگاه می‌خواندند نیز معترض بودند.

بعد از این تجمع و فشار بر مسوولین دانشگاه؛ رییس این واحد طی جلسه‌ای با نمایندهای بسیج دانشجویی توافق کردند که به دلیل عدم وجود امکانات لازم برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه فعلا دو طرف به تفکیک پارکینگ اکتفا کنند. البته این را می‌توان امتیازی توسط مسوولین دانشگاه به بسیج دانشجویی قلمداد کرد، به دلیل اینکه چندی پیش بسیج دانشجویی اقدام به شعار نویسی بر روی دیوار دفتر رییس دانشگاه کرده بودند.

از نکات دیگر جالب توجه این دیدار آن است که مسوولین بسیج به تعداد کمِ دفاتر بسیج در دانشگاه جدید اعتراض کردند. این در حالی ست که در این مجتمع در مجموع دو دانشکده، سه دفتر بسیج وجود دارد! و جالب تر آنست که سهم انجمن های علمی و نشریات در این دانشگاه؛ هر دو انجمن یک اتاق بدون هیچ امکاناتی می باشد !

چهارشنبه، 17 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-07 ساعت 12:03
خبر بعدی : کرمانشاه دوباره رکورد زد؛ مقام دوم خودکشی کشور
خبر قبلی : همسر کروبی: پزشک معتمد باید آقای کروبی را معاینه کند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -