انتخابات؛ مشارکت 120 درصدی در رباط کریم

شهرزادنیوز: در پی شکایت پروین احمدی نژاد، خواهر احمدی نژاد، از تخلفات انتخاباتی در زادگاهش گرمسار، نماینده رباط کریم نیز از جناح اصولگرایان طی سخنانی در مجلس اظهار داشت که در بخشی از حوزه انتخابیه اش مشارکت 120 در صدی بوده است.
حسن نوروزی، نماینده کنونی رباط کریم، که به مجلس نهم راه نیافت در نطق روز دوشنبه اش در مجلس استاندار تهران را متهم کرد که با جابه جایی مسئول حوزه بوستان در تقلبات دخالت داشته است. وی افزود: در حوزه انتخابیه بوستان که مراجع اخذ رای خلوت بودند، یکباره با شمارش 50 عدد از صندوق ها اعلام می شود که 120 درصد از مردم در انتخابات شرکت کرده اند.

افزون بر او، داریوش قنبری و شاپور پولادی، نمایندگان ایلام، در تذکری به وزیر کشور، خواهان برخورد با "عاملان خرید و فروش رای در ایلام" شدند.

نورالله حیدری نیز خواهان برخورد با "رئیس ستاد انتخابات" و "استاندار چهار محال و بختیاری" شد.

فرهاد دلق پوش از آستارا در نخستین جلسه علنی مجلس گفت: حذف بنده از مدت ها پیش کلید خورده بود. وی فرماندار این شهر را متهم به دخالت در انتخابات کرده و گفت که با اعمال قدرت نگذاشتند تایید صلاحیت اش به وی ابلاغ شود.

با این همه، غلامعلی حداد عادل، پدر زن مجتبی خامنه ای، فرزند علی خامنه ای، که با بیشترین رای از صندوق انتخابات تهران در آمد، طی سخنانی گفت که انتخابات 12 اسفند "جشن وحدت و بصیرت" بود.

سه شنبه، 16 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-06 ساعت 08:03
خبر بعدی : انتخابات؛ بازداشت برخی مسئولان در اصفهان
خبر قبلی : دانشجوی نخبه دانشگاه آزاد شیراز بازداشت شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -