78 نفر از کاندیداهای جبهه ایستادگی وارد مجلس شدند

تعداد زیادی از کاندیداهای جبهه ایستادگی در سراسر کشور وارد مجلس شدند.

به گزارش تابناک ، سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: به حول و قوه الهی 78 نفر از نامزدهای معرفی شده از سوی جبهه ایستادگی به غیر از تهران در دوره اول به مجلس راه یافتند و حدود 15 نفر به دور دوم کشیده شدند .

ی حسن بیادی با اعلام این خبر افزود: جبهه ایستادگی ایران اسلامی همراه با تشکلهای دیگر و افراد و کاندیداهای مستقل زمینه ای را فراهم کردند که با توجه به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی صحنه انتخابات رقابتی ، سالم ، پرشور و فضای تمامیت خواهی و انحصارطلبی شکسته شود.

سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای ادامه داد: بحمدالله مردم هوشیار و موقعیت شناس با حضور 64 درصدی در انتخابات یکبار دیگر دشمنان را مایوس و پیروزی مجددی برای انقلاب اسلامی رقم زدند و پیامی به ملتهای منطقه نیز صادر کردند که راه آزادی ملتها از مکتب حیات بخش اسلام به ثمر می رسد .

سخنگوی جبهه ایستادگی در پایان اعلام کرد: جبهه ایستادگی از همه گروهها و احزاب و جمعیتهای سیاسی و افراد مستقل و روحانیت معظم مخصوصا از همه دست اندرکاران سازمان صدا و سیما که در این حماسه الهی در کنار ملت شریف و فهیم ایران نقش مؤثری را ایفا نمودند تشکر و قدردانی می نماید .

یکشنبه، 14 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-03-04 ساعت 03:03
خبر بعدی : 2.5 میلیون نفر از واجدین شرایط تهران چه شدند؟
خبر قبلی : دهها امضاکننده سوال از احمدی نژاد به مجلس نهم راه نیافتند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -