شیمون پرز: جمهوری اسلامی مرکز فساد اخلاقی است

سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل
(از دفتر رئیس جمهوری اسرائیل)

شیمعون پرس، رئیس جمهور اسرائیل، روز پنجشنبه 23 فوریه، طی سخنانی در آخرین روز کنفرانس سالانه روسای سازمان های یهودی آمریکا که در اورشلیم برگزار شد، پیرامون پرونده اتمی ایران اظهار داشت:

«کشور اسرائیل یک کشور مستقل است و حق و قابلیت دفاع از خود در مقابل هر تهدیدی را دارد. وقتی ما می گوئیم که همه گزینه ها روی میز است، ما این امر را جدی می گوئیم. یک ایران اتمی، یک تهدید استراتژیک نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای تمامی جهان است. جمهوری اسلامی مرکز فساد اخلاقی است و تروریسم جهانی را تغذیه و مسلح می کند. در روزهای اخیر شاهد تشدید تحریم ها علیه ایران بوده ایم. رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا این سیاست را رهبری می کند و موفق به قانع کردن اروپائی ها و دیگران برای ملحق شدن به وی شده است. من از این بابت قدردانی می کنم و می دانم که همه این رهبران در این دیدگاه که در حین استفاده از تحریم های اقتصادی تمامی گزینه ها را باید روی میز نگه داشت، شریک هستند.»

پرزیدنت پرس در سخنان خود خاطر نشان کرد که در گفتگوهای خود با رهبران روسیه، فرانسه و آلمان متوجه شده است که آنها نیز به خوبی از خطر عظیم ترکیب آیت الله های حاکم بر ایران با بمب اتم آگاهند.

شنبه، 6 اسفند ماه 1390 برابر با 2012-02-25 ساعت 03:02
خبر بعدی : بیانیه کمپین سفارت سبز؛ جلسه محرمانه با خامنه ای
خبر قبلی : یکی از برادران قاچاقچی: از رای مردم حفاظت می‌کنیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -