بسیج؛ بازی سیاسی بخورید٬ نفوذی محسوب می‌شوید

سایت دیگربان: علی فضلی٬ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفته است آن دسته از نیرو‌های بسیج که در جریان انتخابات «دچار بازی سیاسی» شوند٬ نه‌ تنها «بسیجی» نیستند٬ بلکه «نفوذی» محسوب می‌شوند.

به گزارش روز چهارشنبه (۲۶ بهمن) پایگاه اینترنتی بسیج٬ آقای فضلی این مطلب را در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی عشایر کشور بیان کرده است.

وی گفته است: «بسیج سیاسی است٬ ولی سیاست زده نیست. افراطی نیست٬ خرافی نیست و با تدبیر و بصیرت عمل می‌کند.»

این فرمانده بسیج در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس نهم افزوده است: «انتخابات شیعه و سنی ندارد و همه باید به کسانی که حافظ خون شهیدانند رای دهیم.»

نیرو‌های بسیج و سپاه سال‌هاست با وجود ممنوعیت‌های قانونی به طور علنی در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی دخالت کرده و نام آن را حفاظت از دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی گذاشته‌اند.

فرماندهان سپاه پاسداران در سال‌های اخیر بارها اعلام کرده‌اند که فعالیت سیاسی نیرو‌های بسیج منعی ندارد و آنها می‌توانند در انتخابات نیز فعال باشند.

فرماندهان سپاه و بسیج در انتخابات نهم مجلس بیم آن دارند که نامزد‌های مورد حمایت تیم محمود احمدی‌نژاد که در قالب اصول‌گرایان فعالیت می‌کند٬ اکثریت کرسی‌های مجلس را از آن خود کنند.

آنها احمدی‌نژاد و نزدیکانش را «منحرف» دانسته و معتقدند رئیس دولت دهم برای کنار زدن ولایت فقیه و روحانیت از ساختار قدرت تلاش می‌کند.

پنجشنبه، 27 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-16 ساعت 10:02
خبر بعدی : آمریکا اصلاحات در سوریه را مضحک خواند/قطعنامه سازمان ملل
خبر قبلی : فروپاشی تدریجی کاخ کوروش


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -