یک سایت دیگر نزدیک به “مشایی” فیلتر شد

سحام نیوز: عصر امروز (سه شنبه) سایت نزدیک به مشایی فیلترشد. به گزارش سحام، سایت رهاپرس -یکی از ارگانهای خبری غیر رسمی جریان مشایی- که خود را به عنوان “پایگاه سربازان گمنام جبهه حامیان گفتمان انقلاب اسلامی” معرفی می کند و به پوشش اخبار طیف نزدیک به احمدی نژاد و مشایی میپردازد فیلتر شد.
این سایت مدعی شده است که به دلیل انتشار خبر “نشست امروز احمدی نژاد با مشاوران جوان” از سوی نهادهای نظارتی فیلتر گردیده است.
در تیتر خبر این سایت آمده است: “حلقوم ها را می توان برید اما فریاد ها را هرگز! ”
صبح امروز احمدی نژاد در جمع مشاوران جوان دولت درباره انتخابات، بازار سکه و ارز و… سخن گفت. وی در این سخنان که در سحام منتشر شده است آورده بود : “می گوییم فلانی که ۱۵۰ میلیارد برده باید برگرداند به بیت المال. می گویند استغفرالله تهمت نزنید بعد همان شخص در جای دیگر هزار تهمت روانه دولت می کند.”
احمدی نژاد با اشاره به سخنان اخیر باهنر که در گفتگو با خبرگزاری فارس از لزوم ریشه کن شدن حامیان دولت سخن گفته بود اظهار داشت: آقایی که اخیرا فتوای کشتار دولت را صادر کرده در تلویزیون گفت احمدی نزاد تئوری اقتصاد نمی فهمد. صدایش کردم و گفتم شما یک برنامه پنج ساله تصویب کرده ای و ما فقط مجری هستیم بعد فرافکنی می کنید و می گویید من نمی فهمم؟

چهارشنبه، 26 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-15 ساعت 03:02
خبر بعدی : ثبت سایتی به نام خامنه ای در آمریکا و دعوای اصولگرایان
خبر قبلی : سنت شکنی عجیب کره شمالی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -