حزب الله: جمهوری اسلامی منابع مالی ما را تامین می کند

رادیو فرانسه: حسن نصرالله، رهبرحزب الله لبنان می گوید: منابع مالی سازمان تحت رهبری وی از سوی جمهوری اسلامی تامین می شود، نفرات این سازمان درقاچاق شرکت ندارند.

این اولین باراست که حسن نصرالله علناً ادعا می کند که سازمان شنبه نظامی وی، ازسوی رژیم ایران حمایت مالی و تجهیزاتی می شود.

طی دهه های (تشکیل سازمان درسال هزارونهصد و هشتاد ودو توسط فرستاده های ایران به لبنان وسوریه) وجود این سازمان شبه نظامی درصحنه سیاسی-نظامی لبنان، هردو طرف ایرانی و لبنانی از حمایت های معنوی جمهوری اسلامی از حزب الله سخن گفته اند، ولی اکنون رهبراین سازمان می گوید ایران حامی مالی و تجهیزاتی حزب الله بوده است.

لازم به یادآوری است که حزب الله لبنان درفهرست سازمان های تروریستی ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

رهبرحزب الله لبنان با اشاره مستقیم به کمک های مالی و تجهیزاتی جمهوری اسلام درواقع به اتهامات منابع امریکائی پاسخ گفته است که این سازمان شبه نظامی را به دست داشتن درقاچاق مواد مخدر و پول شوئی متهم کرده اند.

حسن نصرالله گفت که قاچاق مواد مخدردراسلام حرام است، ازآن گذشته، به گفته وی با پول ایران ما به پول دیگری نیازنداریم.

حسن نصرالله درمورد حمله احتمالی آمریکا و یا اسرائیل به ایران گفته است: درصورت حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی دولت ایران "ازحزب الله درخواست کمک نخواهدکرد"، ولی این سازمان خود درمورد نحوه واکنش به حمله به ایران تصمیم خواهدگرفت.

چهارشنبه، 19 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-08 ساعت 03:02
خبر بعدی : کتک ‌درمانی در کلینیک
خبر قبلی : همه از هوش و توانایی رهبر انقلاب متحیر هستند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -