آیا سفیر باکو در تهران نیز اخراج خواهد شد؟

سایت "دیپلماسی ایرانی": در حالی که مطبوعات و شبکه‌های تلویزیونی و افراد حکومتی باکو در جمهوری آذربایجان، به اهانت‌های آشکار به ساحت مرجعیت شیعه ادامه می‌دهند، سفیر دولت باکو در تهران نیز، مراجع عظام تقلید را متهم می‌کنند که «تصویر نادرستی از جمهوری آذربایجان در ذهن دارند»!

اما در این میان، عملکرد «نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر مقدس قم» نیز بسیار تأمل برانگیز است؛ در حالی که رسانه‌های رژیم باکو به اهانت‌های آشکار و تبلیغات سیاه علیه مرجعیت شیعه ادامه می‌دهند، نمایندگی وزارت امور خارجه در شهر قم، به کدامین دلیل، دیدار میان سفیر دولت باکو با مراجع عظام تقلید را هماهنگ می‌کند، حال آن که این سفیر، پس از دیدار، با برخی نشریات مصاحبه کرده و مراجع عظام تقلید را به بی‌اطلاعی و یا داشتن تصویری نادرست از اقلیم تحت حاکمیت خاندان علی اف متهم می‌کند؟!

ناگفته نماند که سکوت وزارت امور خارجه کشورمان نیز در این باره تأمل برانگیز است، به گونه‌ای که تاکنون خبری درباره واکنش وزارت امور خارجه به اقدامات رژیم باکو و جوانشیر آخوندف، سفیر این رژیم ضد اسلامی منتشر نشده است!

در این باره باید افزود که افکار عمومی منتظر واکنش قاطع وزارت امور خارجه دولت جمهوری اسلامی به گستاخی‌ها و بی‌ادبی‌های دولت باکو و سفیر آن است؛ آیا وی نیز مانند برخی دیگر از مأموران سفارت باکو در تهران بیرون رانده خواهد شد؟!

سه شنبه، 18 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-07 ساعت 08:02
خبر بعدی : این بودجه برای شرایط عادی است نه تحریم
خبر قبلی : پدر پویانمایی ایران درگذشت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -