مانور نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب ایران

ایرنا: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز رزمایش 'حامیان ولایت' نیروی زمینی سپاه در جنوب كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه نیوز، رزمایش 'حامیان ولایت' از صبح امروز با شركت تكاوران و بخشی از یگان های قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب كشور آغاز شد.

سردار سرتیپ پاسدار 'محمد پاكپور' اظهارداشت: این رزمایش از سلسله رزمایش های تخصصی نیروی زمینی سپاه است كه با شركت بخشی از یگان های عملیاتی قرارگاه مدینه برگزار می شود.

وی با بیان این كه نزدیك به یك ماه قبل نیروی زمینی سپاه رزمایش زرهی 'شهدای وحدت ' را در شرق كشور برگزار كرد، افزود: هم اكنون نیز رزمایش هوابرد 'حامیان ولایت' در منطقه عمومی جنوب كشور برگزار می شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ضمن تشریح اهداف برگزاری رزمایش 'حامیان ولایت' تصریح كرد: این رزمایش به منظور حفظ و ارتقای آمادگی یگان ها، نمایش بخشی از توانمندی های یگان های نیروی زمینی سپاه در برابر تهدیدها و در راستای انجام رزمایش های تقویمی تخصصی این نیرو انجام می شود.

سردار پاكپور یادآور شد: بخشی از نوآوری ها و توانمندی های جدید نیروی زمینی سپاه در تمامی ابعاد در رزمایش 'حامیان ولایت' به نمایش گذاشته می شود.

وی، افزایش توانمندی های طرح ریزی و هدایت در سطوح مختلف نیروی زمینی سپاه، ارتقای آمادگی های اطلاعاتی و عملیاتی یگان ها به منظور برقراری امنیت در شرایط گوناگون و متفاوت از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان كرد.


شنبه، 15 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-04 ساعت 09:02
خبر بعدی : روسيه با پيش ‌نويس قطعنامه در مورد سوريه مخالفت کرد
خبر قبلی : دست جمهوری اسلامی و روسيه در خون مردم سوريه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -