ظهور امام زمان شبیه بازگشت امام مقوايی خواهد بود

سایت دیگربان: محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید ظهور امام دوازدهم شیعیان «حادثه‌ای شبیه بازگشت امام در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷» خواهد بود.
به گزارش روز پنجشنبه (۱۳ بهمن) خبرگزاری فارس٬ آقای نقدی جمع گروهی از بسیجیان استان اصفهان گفته که «ظهور مولایمان مانند حادثه ۱۲ بهمن خواهد بود که همه سلاح‌های طاغوت از کار افتاد.»
وی افزوده است: «اگر مقدمات و زمینه‌های فرج آماده شود و مردم به اوج قدر‌شناسی از ولایت و آمادگی برای دفاع از آن برسند؛ دیگر حجتی برای غیبت وجود نخواهد داشت.»
روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران به تناسب شرایط اجتماعی٬ سیاسی و اقتصادی داخل و خارج از کشور٬ شروط متفاوت و مختلفی برای امکان ظهور امام دوازدهم شیعیان اعلام می‌کنند.
نهم بهمن ماه امسال نیز مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه عمار گفته بود: «تا زمانی که مردم منطقه از دیکتاتورهای حاکم بر خود راضی بوده و آنان را سرنگون نکنند زمینه ظهور امام زمان فراهم نخواهد شد.»
آقای نقدی در شرایطی ظهور امام دوازدهم شیعیان را به بازگشت آیت‌الله خمینی در سال ۵۷ به ایران تشبیه کرده که در ۲۴ ساعت گذشته بازسازی این بازگشت بازتاب‌های فراوانی داشته است.
بازسازی و نمایش نمادین مراسم ورود آقای خمینی در سال ۱۳۵۷ با ماکتی از وی٬ با موج گسترده‌ای از طنزپردازی‌ها و تصویر‌سازی‌ها همراه شده است.

پنجشنبه، 13 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-02 ساعت 12:02
خبر بعدی : ای امام مقوايی، با چه رویی ز ماه می آیی؟ - م.سحر
خبر قبلی : سه روز عزای عمومی درپی حوادث فوتبالی مصر


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -