رامنی در انتخابات جمهوريخواهان در فلوريدا پيروز شد

مردم فلوریدا روز سه شنبه پای صندوقهای رأی حاضر شدند تا از بین نامزدهای جمهوریخواه شرکت کننده در رقابت این دوره انتخابات درون حزبی، نامزد مورد علاقه خود را به عنوان نماینده حزب جمهوریخواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری امسال برگزینند.

نتایج بدست آمده از این رأی گیری، از پیروزی میت رامنی با اختلافی زیاد مقابل نیوت گینگریچ خبر می دهد.

اهمیت نتیجه آراء مردم ایالت فلوریدا در آن است که این ایالت از بین ایالتهایی که از ابتدای این دوره تاکنون در آنها انتخابات مقدماتی برگزار شده است، به عنوان بزرگترین ایالت به حساب می آید و پیروزی میت رامنی در این ایالت به نوعی به منزله پیشتازی وی در میان تمامی نامزدهای جمهوریخواه این دوره خواهد بود.

شانس میت رامنی برای پیروزی در انتخابات مقدماتی پیش رو در چند ایالت بعدی نیز بالاتر از گینگریچ است و این می تواند به معنی شکستی بزرگ برای گینگریچ باشد.

یکی از رأی دهندگان درخصوص توقعات و انتظاراتی که از رئیس جمهور آینده آمریکا می رود، گفت او (میت رامنی) قبلا فرماندار یکی از ایالتهای مهم بوده است. عهده داری سمت فرمانداری تا حد زیادی مانند آن است که رئیس جمهور کشور باشی، چرا که مجبور خواهی بود که امور ایالتی و امور مالی را مدیریت کنی. همچنین او دارای ارزشها و اعتقادات خوب و ارزشمندی است.

چهارشنبه، 12 بهمن ماه 1390 برابر با 2012-02-01 ساعت 03:02
خبر بعدی : بحث حمله نظامی به رژیم ایران با رهبر گرجستان؟
خبر قبلی : وقت برون شد از برزخ - شکوه ميرزادگی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -