فراخوان برای ازسرگیری اعتراضات همزمان با انتخابات

به گزارش شبکه خبری العربیه، جنبش سبز همزمان با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران از هواداران خود خواسته است صحنه انتخابات را به مجالی برای تبلور اعتراض و رسوایی "انتخابات فرمایشی" تبدیل کنند.

این جنبش در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شده از مخالفان رژیم ایران خواسته است از اولین سالگرد "25 بهمن" تا روز رای گیری اعتراضات خود را نشان دهند و برای تبلور و ابراز مجدد جنبش تلاش کنند.

تاریخی که مخالفان ایرانی برای آغاز اعتراض ها اعلام کرده اند مصادف با فراخوان مهدی کروبی و میرحسین موسوی برای تظاهرات خیابانی 25 بهمن ماه سال گذشته است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است در اسفندماه آینده برگزار شود و اصلاح طلبان این انتخابات را تحریم کرده اند.

بیانیه جنبش سبز، انتخابات آینده را به ‌مثابه سرآغاز مرحله‌ ای نوین از حیات جنبش سبز ارزیابی کرده و تاکید کرده است "در صورت کنش آگاهانه و سازمان‌یافته فعالان سبز می‌ تواند در مسیر مبارزه مدنی ملت ایران برای استیفای حقوق از دست رفته‌ خویش تجربه‌ ای‌‌ غنی و پربار به ارمغان آورد و چشم انداز امید بخشی را برای آینده جنبش رقم بزند."

بیانیه تاکید کرده است "همگامان جنبش سبز می‌ توانند نقش مهمی در رسواسازی انتخابات نمایشی و فرمایشی اسفندماه و سناریوهای عوام‌فریبانه‌ی حاکمیت، و نیز تبیین ویژگی‌ها و لوازم و استانداردهای انتخابات آزاد، سالم و عادلانه به عهده گیرند."


دوشنبه، 26 دی ماه 1390 برابر با 2012-01-16 ساعت 12:01
خبر بعدی : دو شهروند در مهاباد به اتهام محاربه به اعدام محکوم شدند
خبر قبلی : همکاری کره جنوبی و عمان برای جایگزینی نفت ایران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -