فرزند اولین دادستان انقلاب به زندان رفت

محمد امین هادوی فرزند مهدی هادوی اولین دادستان انقلاب در تاریخ ١۰دی ماه ١٣٩۰خود را به اجرای احکام زندان اوین معرفی و به بند ٣٥۰منتقل شد.

به گزارش جرس ، وی روز جمعه ۲۳مهر از سوی ماموران امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی برده شد و آخر اسفند سال گذشته در آستانه سال جدید آزاد شد.

محمد امین هادوی (متولد 1337) فرزند مهدی هادوی اولین دادستان انقلاب روز جمعه ۲۳مهر از سوی ماموران امنیتی در حالی که به یکی از سفرهای کاریش می رفت در فرودگاه امام خمینی تهران بازداشت شد. وی فعال اقتصادی بخش خصوصی و دارنده چند مقاله در مباحث اقتصادی است.

محمدامین هادوی فرماندهی جنگهای نامنظم تحت امر شهید دکتر مصطفی چمران در فتح سوسنگرد و عضویت در اتاق بازرگانی تهران را در پرونده خود دارد.

فرزند وی شفیق نیز که به فاصله کوتاهی بعد از وی بازداشت شده بود ، قبل از وی آزاد شد.

مهدی هادوی، پدر محمدامین هادوی در تاریخ 6 آبان 89 نامه ای به وزیر اطلاعات نوشت و از رفتار خلاف قانون ماموران امنیتی با فرزند و نوه اش به تلخی شکایت کرد.مهدی هادوی رئیس دادگستری شهر قم در سال ۱۳۴۲بود که حاضر نشد حکم تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی را امضا کند و به همین دلیل از دادستانی قم برکنار و به تهران منتقل شد. او پس از انقلاب به عنوان نخستین دادستان انقلاب منصوب شد و مدتی نیز عضو شورای نگهبان بود.

دوشنبه، 19 دی ماه 1390 برابر با 2012-01-09 ساعت 11:01
خبر بعدی : آیت الله شب‌زنده‌دار درس خود را تعطیل کرد
خبر قبلی : خطر تعطیلی ۴۰ درصد صنایع


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -