زنگ انزوای بیشتر برای خواص بی بصیرت به صدا در آمد

خواص بی بصیرت، حامیان و ساکتین فتنه و عموم اصلاح طلبان رانده شده از آغوش ملت از این پس روزهای سختی را پشت سر می گذارند و قطعا آنان برای مظلوم نمایی و نپذیرفتن انزوای خود، دست به هر کاری خواهند زد

انتخابات مجلس نهم یا حماسه بزرگ و پرشکوهی دیگر از ملت شریف و با بصیرت ایران اسلامی به روزهای حساس خود نزدیک می شود.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مصطفی محمد نجار، وزیر کشور دقایقی پیش دستور ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم را در سراسر کشور صادر کرد تا با این دستور قلبهای عاشق ایرانیان برای خلق حماسه ای بزرگ دیگر به تپش افتد و دلهره و نگرانی دشمنان نظام و انقلاب و فتنه گران داخلی و خارجی بیش از پیش ملموس گردد.

خواص بی بصیرت، حامیان و ساکتین فتنه و عموم اصلاح طلبان رانده شده از آغوش ملت از این پس روزهای سختی را پشت سر می گذارند و قطعا آنان برای مظلوم نمایی و نپذیرفتن انزوای خود، دست به هر کاری خواهند زد که البته با بصیرت و تعهد و ایمان ستودنی ملت شریف ایران، به لطف خداوند متعال راه به جایی نخواهند برد.

مصطفی محمد نجار وزیر کشور صبح امروز شنبه سوم دی ماه با حضور در ستاد انتخابات کشور و از طریق ویدئو کنفرانسی که با برخی از حوزه‌های انتخابیه کشور ارتباط داشت دستور آغاز ثبت نام از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را صادر کرد.

بر اساس جدول زمان بندی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاندیداهای انتخابات مجلس از امروز تا جمعه 9 دی فرصت دارند تا برای شرکت انتخابات اقدام به ثبت نام کنند.

یکشنبه، 4 دی ماه 1390 برابر با 2011-12-25 ساعت 07:12
خبر بعدی : رزمایش اسرائیل در کوهستانهای سوئیس
خبر قبلی : رفتار شناسی شورای نگهبان در تائيد صلاحيت کاندیداه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -