قدرت نرم در سپاه محمد رسول‌الله ايجاد شده است

با توجه به اهمیت ویژه تهران امیدواریم سازمان‌های دولتی و استاندار تهران هماهنگی‌های بیشتری با سپاه تهران داشته باشند و در خصوص ارتباط‌مان با نیروی انتظامی نیز امیدواریم صمیمیت و همکاری موجود ادامه داشته باشد.

فرمانده جدید سپاه محمد رسول‌الله گفت: جنگ نرم یک تهدید اساسی برای کشور ماست و برای مقابله با آن، باید یک قدرت نرم ایجاد کنیم.

به گزارش ايلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سید محسن کاظمینی فرمانده جدید سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده این سپاه اظهار داشت: جنگ نرم یک تهدید اساسی برای کشور ماست و برای اینکه بتوانیم با آن مقابله کنیم، باید یک قدرت نرم ایجاد کنیم و این قدرت نرم در سپاه پیروز محمد رسول‌الله(ص) با ظرفیت‌های موجود ایجاد شده است.

سردار کاظمینی خاطرنشان کرد: امیدواریم سردار نقدی برای توسعه این قدرت توجه ویژه‌ای مبذول دارند و سپاه هم از نظر پشتیبانی ما را حمایت کند.

فرمانده جدید سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پایان سخنانش افزود: با توجه به اهمیت ویژه تهران امیدواریم سازمان‌های دولتی و استاندار تهران هماهنگی‌های بیشتری با سپاه تهران داشته باشند و در خصوص ارتباط‌مان با نیروی انتظامی نیز امیدواریم صمیمیت و همکاری موجود ادامه داشته باشد.

یکشنبه، 4 دی ماه 1390 برابر با 2011-12-25 ساعت 06:12
خبر بعدی : رشد 10 درصدی طلاق و 2 درصدی ازدواج
خبر قبلی : فرمانده کل قوای کره شمالی مشخص شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -