پیشنهاد فراموش کردن حوادث انتخابات۸۸ قابل قبول نیست

خبرآنلاین: روزنامه رسالت در یادداشتی به قلم سردبیر خود نوشت:
پیشنهاد حجت‌‌الاسلام و المسلمین خوئینی‌ها دبیر کل مجمع روحانیون مبارز مبنی بر کوتاه آمدن حاکمیت و مردم از یک سو و معترضان به نتایج انتخابات سال88 به 3 دلیل نه معقول است و نه عملی:
الف) مردم در آشوبهای سال 88 خسارات زیادی دیدند که هنوز جبران نشده است. انقلاب و نظام مورد تهدیدات امنیتی دشمن قرار گرفت و اقتدار ملی زیر سئوال رفت. به امام و رهبری نظام توهین شد به مقدسات مردم و شعائر الهی در روز عاشورا اهانت شد. حاکمیت نمی‌تواند به نمایندگی از مردم، نظام، امام و... از این موضوع عبور کند و همه این فجایع را نادیده بگیرد.
ب) آقای خوئینی‌ها هم نماینده جریان معترض نیست. کسی برای او در اردوگاه دشمن تره خرد نمی‌کند. ارزش او و دوستانش در این اردوگاه فقط به اندازه‌ای است که در خط نفاق، الحاد و کفر در جهت براندازی گام بر دارند. اگر ذره‌ای از این خط عدول کند، او و دوستانش را بیرحمانه بایکوت می‌کنند.
ج) اگر در ناآرامیهای سال 88 به معترضین هم ظلم شده باشد به چه دلیل باید از آن گذشت. اگر ذره‌ای به کسی ظلم شده باید رسیدگی کرد کما اینکه مقام معظم رهبری در جریان کهریزک به طور جدی پای آن ایستاد و خطا کاران را مجازات کرد.

شنبه، 3 دی ماه 1390 برابر با 2011-12-24 ساعت 11:12
خبر بعدی : اعتیاد به مواد مخدر جرم 58درصد از زنان بزهکار
خبر قبلی : بزرگ‌ترین مدرسه جنوب کشور نیازمند اعتبار


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -