لوله قطور فاضلاب شهری در غرب تهران آتش گرفت

سایت آفتاب: آتش‌سوزی و دود ناشی از سوختن یک لوله بزرگ فاضلاب شهری با تلاش آتش‌نشانان در ساعات اولیه بامداد جمعه خاموش شد.

با اعلام رخداد این حادثه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۷۴ به همراه تانکر آبرسان ۱۲۰۰۰ لیتری ایستگاه ۲۰ هم زمان ساعت ۳:۳۶دقیقه بامداد دیروز به محل حادثه در زیر پل کن واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت اعزام شدند.

علی اسدی افسر آماده منطقه ۴ عملیات آتش‌نشانی که برای هماهنگی بیشتر در محل حادثه حاضر شده بود در این باره گفت: وقوع آتش‌سوزی در زیر پل کن باعث شده بود که دود و شعله ناشی از آن، دید رانندگانی را که از روی پل درحال تردد بودند را مختل کند به طوری که اغلب این خودروها از حرکت باز ایستاده بودند.

‌آتش‌نشانان‌ به دلیل مسافت زیاد و صعب‌العبور بودن مسیر رسیدن تا محل آتش‌سوزی در زیر پل مجبور شدند لوله‌‌های آبرسان را به فاصله زیادی و تا محل حادثه بکشند. به رغم این مشکلات نیروهای آتش‌نشانی سرانجام توانستند در کمترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را با ریختن کف مخصوص بر روی لوله، مهار و کاملاً خاموش کنند.

وی گفت: این لوله ۵۰ اینچی که طول آن ۵۰ متر و از جنس پلیمری بود برای انتقال فاضلاب شهری منطقه در حال کار گذاشتن در زمین بود که ظاهرا بر اثر افتادن شی مشتعل دچار آتش‌سوزی شده بود.

اسدی با اعلام این که خوشبختانه در جریان این حادثه به کسی آسیب نرسید، اظهار داشت: با توجه به اشتعال‌زا بودن این لوله، تقریباً بیش از نیمی از آن در این حادثه در آتش سوخت و خسارت زیادی به لوله وارد شد.

شنبه، 3 دی ماه 1390 برابر با 2011-12-24 ساعت 01:12
خبر بعدی : همه سفرای جمهوری اسلامی در تهران
خبر قبلی : آلودگی هوا جان می‌گیرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -