میانگین قیمت رحم اجاره ای در ایران 4 میلیون تومان است

شهرزادنیوز: قیمت رحم اجاره ای در ایران از 1 تا 2 میلیون شروع می‌شود و دست آخر به 6 تا 7 میلیون تومن ختم می گردد. اما اغلب مادران اجاره ای 4 میلیون تومان می‌گیرند و این کار را می‌کنند.

یک متخصص زنان که نمی خواهد نام و نشانی اش منتشر شود، در این رابطه به سایت فردا گفت که وی زن های سالمی را که مشکلات مالی دارند، به مرکز ناباروری معرفی می‌کند و حدود 100 هزار تومان پورسانت می گیرد.

طبق این گزارش، بیش از 2 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند و ناباروری یکی از عوامل طلاق نیز می باشد. دکتر مجید ابهری، رفتار‌شناس اجتماعی، به کسانی که تمایل به این کار دارند توصیه می کند قراردادی سه جانبه تهیه شود که تمام مبانی آن برای جلوگیری از سودجویی مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته مریم قاضی‌زاده، دکتر متخصص زنان و زایمان، زنان زیر ۳۵ سال که تجربه مادر شدن را ندارند، بهترین گزینه‌ها برای رحم اجاره‌ای هستند. آن ها از نظر بیماری های مختلف جسمی و روحی مورد آزمایش قرار می گیرند. مجوز عمل پس از تأیید ناتوانی مادر در بارداری توسط یک تیم مجرب پزشکی صادر می‌شود.

در گزارش همچنین آمده است که آمار زوج‌هایی که برای استفاده از روش رحم جایگزین اقدام می کنند، روز به روز در حال افزایش است. اگرچه این امر گویای تغییر تفکر مردم نسبت به این روش است، اما هنوز هم بسیاری از زوج‌ها به طور مخفیانه از این روش استفاده می‌کنند، چرا که ترس از "گفته های اطرافیان" وجود دارد.

چهارشنبه، 30 آذر ماه 1390 برابر با 2011-12-21 ساعت 03:12
خبر بعدی : ورود کالا از امارات غیرممکن شد
خبر قبلی : ورود سپاه به عرصه سازندگی در راستای پاسداری از نظام


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -