پرواز بوشهر در شیراز نشست

ایرنا: مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه بوشهر گفت: کاهش دید خلبان هواپیمای مسیر مشهد - بوشهر ناشی از وجود ریزگردها در صبح روز دوشنبه منجر به فرود این هواپیما در فرودگاه شیراز شد.

احمد ماحوزی افزود: بامداد روز دوشنبه دید افقی خلبان در بوشهر یک‌هزار و ۵۰۰ متر بود این درحالی است که حداقل دید برای فرودگاه مرکز این استان که مجهز به سیستم‌های پیشرفته ناوبری نیست باید دو هزار و ۵۰۰ متر باشد. این امر باعث شد تا پرواز شماره ۸۰۱۴ هواپیمای ام دی مشهد که قرار بود در ساعت ۳۰ / ۷ دقیقه در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند به ناچار در فرودگاه شیراز فرود آید.

ماحوزی اضافه کرد: همچنین مسافران پرواز شماره ۸۰۱۵ بوشهر به مقصد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) نیز هم اینک در فرودگاه بوشهر منتظر مساعد شدن شرایط دید افقی و انجام پرواز شماره ۸۰۱۴ از فرودگاه شیراز به بوشهر هستند.

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه بوشهر اظهار داشت: پرواز شماره ۴۰۹ تهران - بوشهر که قرار بود در ساعت ۵۵/ ۷ دقیقه در فرودگاه بوشهر به زمین بنشیند نیز به دلیل شرایط یادشده با گذشت یک ساعت از موعد مقرر هنوز از فرودگاه مهرآباد برنخاسته است.

مسافران پرواز شماره ۴۰۸ هواپیمای ایرباس از بوشهر به تهران نیز هنوز بلاتکلیف هستند.

ماحوزی افزود: براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بوشهر وضعیت دید افقی تا قبل از ظهر امروز بهتر خواهد شد که در صورت تحقق این مهم پروازهای یادشده با تاخیر انجام خواهد شد.

دوشنبه، 21 آذر ماه 1390 برابر با 2011-12-12 ساعت 09:12
خبر بعدی : صدور حکم زندان برای یک شهروند در خوی
خبر قبلی : فحاشی و کتک کاری ورزشکاران زورخانه ای ایرانی در روسیه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -