انتشار ويژه نامه ای در تخريب رسانه های اصولگرا

شمال نیوز: جريان انحرافي درادامه پروژه التهاب آفريني خود قصد انتشار ويژه نامه اي در تخريب رسانه هاي اصولگرا را دارد.
به گزارش«جوان آنلاين»،جريان انحرافي كه اين ايام درگيرفعاليت هاي انتخاباتي خود بوده و از هيچ اقدام غير قانوني براي پيشبرد اهداف خود دريغ نمي كند،بر اساس مصوبه اتاق فكر خود ترور رسانه هاي اصولگرا و منتقدين خود را عملياتي ساخته است.
در همين راستا شنيده شده اخيرا ويژه نامه اي تحت عنوان«افشاگري در خصوص رسانه هاي اصولگرا» توسط ارگان رسانه هاي جريان انحراف تهيه شده و در آن ضمن القاي حاكميت دوگانه در كشور،سپاه به عنوان سازمانده منتقدين دولت معرفي شده است.
گفتني است در اين ويژه نامه با انتشار تصاويرفعالان سياسي رسانه هاي اصولگرا كه عمليات چهره زني و دريافت اطلاعات خصوصي آنها توسط يك محفل امنيتي وابسته به اين جريان صورت گرفته،به تخريب نيروهاي ارزشي رسانه هاي اصولگرا پرداخته شده است.
از ديگر نكته قابل توجه آن است كه نيروهايي توسط جريان انحراف در اين ويژه نامه تخريب شده اند كه سهم بسزايي را در مقابله با جريان فتنه ايفاء كرده اند و اين اقدام يك انتقام رسانه اي از جانب فتنه گران و با عمليات جريان انحرافي مي باشد.
شايان ذكر است اين اقدام در حالي صورت مي گيرد كه چندي پيش ليدر جريان انحرافي در جلسه اي بر ضرورت تخريب سپاه و دستگاه قضايي تاكيد كرده وگفته بود بايد اين دو نهاد و پروژه هاي آنان براي مقابله با جريان انحرافي سوزانده شود.

یکشنبه، 20 آذر ماه 1390 برابر با 2011-12-11 ساعت 13:12
خبر بعدی : احمدی نژاد خبرسازترین چهره سال ۲۰۱۱
خبر قبلی : ۴ مرگ مغزی مشکوک ‌در گیلان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -