سوریه؛ بشار اسد به یاوه گويی افتاده است

العربیه: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با تعدادی از روحانیون درزی که از لبنان به دیدار او آمدند حوادث جاری در کشور خویش را پایان یافته دانست و گفت سوریه بر توطئه خارجی پیروز شد.

بر اساس گزارشی که روزنامه کویتی " الانباء " روز شنبه منتشر کرده است بشار اسد در این دیدار گفت :" سوریه بر فتنه خارجی پیروز شد ، حوادث پایان یافته است و بر همه مسائل اشراف داریم."

او افزود :" از طرف تعدادی از افرادی که علیه سوریه موضع خصمانه گرفته بودند به ما پیام رسید که آنها به زودی به کشور بازخواهند گشت."

رئیس جمهور سوریه تحریم هایی را که اتحادیه عرب علیه این کشور به تصویب رسانده بود را بیهوده توصیف کرد و گفت :" آنها چه می توانند انجام دهند ، هیچ کاری نمی توانند بکنند ، همه این اتفاق ها توطئه خارجی است ."

بشار اسد گفت :" هیچ کس نمی تواند سوریه را محاصره کند ، آنها با این قطعنامه ها خود را محاصره می کنند. ایران با ماست و عراق نیز پس از عقب نشینی نیروهای آمریکایی به بهترین جایگاه خود بازخواهد گشت. لبنان در کنار ماست و اردن نیز تحریم ها را رد کرده است. آنها می خواهند چه کنند؟ هیچ کس نمی تواند سوریه را محاصره کند."

رئیس جمهور سوریه همچنین گفت :" ما ثابت قدم هستیم. موضع ما قوی و ثابت است آنها از طریق عملیات تروریستی که توسط خارجی ها پشتیبانی می شود در پی از بین بردن امنیت و استقرار سوریه هستند."

بشار اسد گفت :" تبلیغات و فعالیت رسانه ای آنان هیچ زیانی به ما نمی رساند. در قاموس ما ترس وجود ندارد. روحیه ما بالا است."

یکشنبه، 20 آذر ماه 1390 برابر با 2011-12-11 ساعت 06:12
خبر بعدی : لژیون دونر فرانسه برای یک بانوی ایرانی
خبر قبلی : تلاش برای اثبات وجود ریگ در کفش روحانیت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -