آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 اسفند ماه 1401 = 09-03 2023

این مسئله چیزی شبیه فروش منابع کشور با تخفیف ۹۰درصدی است

به گزارش اعتماد آنلاین، داود قنبری، روزنامه نگار در کانال خود نوشت: رئیسی گفته: «مسئولان اروپایی می گویند مردم اروپا برای درمان به ایران می آیند»

می گویند ملانصرالدین دکانی باز کرده بود و کالاهایش را زیر قیمت خرید می فروخت. زنش می گوید، مرد حسابی این چه کاریست، ورشکست می شویم! ملا می گوید این حرفها را ول کن، صف مشتری را نگاه کن که تا کجا رفته است

جناب رئیس جمهور اینکه بیماران اروپایی برای درمان به ایران می آیند نه نقطه فوت بلکه نقطه ضعف شماست. اینکه پول مملکت آنقدر بی ارزش شده است که طرف با چهارصد پانصد دلار (معادل قیمت بلیط سه بازی آرسنال یا منچستریونایتد در لیگ انگلیس) می تواند بیاید در ایران عمل جراحی کرده و برگردد چیزی نیست که شما به آن افتخار کنید.

جناب رئیسی این مسئله چیزی شبیه فروش منابع کشور با تخفیف نود درصدی است و طبیعتا هیچ مسئولی در هیچ جای دنیا برای چوب حراج زدن به منافع کشورش فخرفروشی نمی کند!



کهن دیارا March 10, 2023 02:05 AM

رییسی جلاد مصداق گاوی(با معذرت از این حیوان شیرده) است در لباس یک آخوند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمدعلی حفظ اللسان March 10, 2023 06:14 AM

بنام خدا ؛نیاز به توضیح نیست که بیانات رییس جمهور یک مملکت در سراسر دنیا باتاب داشته و حسب مورد سبب واکنش و یا حداقل دقت نظر مسئوولین دیگر ممالک قرار میگیرد روسای جمهور هم بندرت اظهار نظر میکنند مگر در موارد اضطراری وحیاتی مضافا بر اینکه مشاوران نزدیک قبل از هر بیانی روی تک تک کلمات و جملات وحتی نحوه بیان وزمان بیان وشکل بیان با ریاست جمهور هماهنگ شدهونکات لازم را یاد آور میشوند ظاهرا در مملکت مااین روال سیاسی همانند دیگر روالهای بین المللی چندان مورد دقت نیست وگرنه رییس جمهور محترم با بیانات خود به بی ارزشی پول ملی صحه نمیگذاشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: