آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 15 مرداد ماه 1402 = 06-08 2023

نخستین واکنش خامنه‌ای به استقرار نیروهای آمریکا در خلیج فارس

خامنه ای امروز در جمعی از اعضای نیروی دریايی جمهوری اسلامی گفت: امنیت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی باید برای همه‌ تأمین شود، آمریکایی‌ها به نفتکش‌ها تعرض میکنند، به باند‌های قاچاق دریایی کمک میکنند این تخلف بزرگ آنهاست در منطقه‌ ما این کار انجام میگیرد در جا‌های دیگر کم و بیش اطلاع داریم که انجام میدهند این‌ها نقض یک قانون بین‌المللی غیر قابل اغماض است.

خامنه ای گفت: انقلاب اسلامی دریا و دریانوردی در ایران را از تعطیلی در آورد و اعتماد به نفس این دریانوردی را به شما داد. این اقدام شما توانست وجهه‌ی بین‌المللی ما را بالا ببرد و ارتقا ببخشد. قبل از انقلاب این خبر‌ها نبود. در دوره‌ی ننگین پهلوی‌ها ما با این همه ساحل دریایی، با این همه امکانات دریایی دریا را نمیشناختیم، بلد نبودیم. نیروی دریایی ما هم سرش به کار‌های دیگری گرم بود. انقلاب دریا را از تعطیلی درآورد، دریانوردی را از فراموشی خارج کرد.

وی گفت: دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند...

استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ در خلیج فار

شبکه خبری فاکس نیوز به نقل از نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که یک گردان هوایی از جنگنده‌های اف-۳۵ آذرخش ۲ نیروی هوایی ایالات متحده برای تقویت جنگنده‌های آ-۱۰ و اف-۱۶ در انجام ماموریت‌شان برای گشت‌زنی در تنگه هرمز وارد منطقه شده است.

این گردان هوایی متشکل از جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا برای بازدارندگی رژیم ایران وارد منطقه شده‌ است. این اقدام پس از تلاش‌های متعدد رژیم ایران در اوایل ماه جاری برای توقیف نفتکش‌های نزدیک تنگه هرمز صورت گرفته که با واکنش نیروی دریایی ایالات متحده مواجه شده است. (فیلم زیر)

یک مقام دفاعی آمریکا در همین رابطه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: ارسال جنگنده‌های اف-۳۵ به منظور افزایش دید نظامی ایالات متحده و ایجاد پوشش هوایی برای کشتی‌هایی که در منطقه حرکت می‌کنند، طراحی شده است.

این مقام آمریکایی گفت: آمریکا به قدرت‌های منطقه‌ای اجازه برهم زدن کشتیرانی در آبراه‌های آسیای غربی از جمله تنگه هرمز را نخواهد داد.

بیانیه مطبوعاتی نیروی هوایی آمریکا که در رابطه با ورود این گردان هوایی منتشر شده می گوید: جنگنده‌های اف-۳۵ ظرفیت نیروی هوایی ایالات متحده در منطقه را افزایش خواهد داد. استقرار گردان جنگنده‌های اف-۳۵، نشان‌دهنده تعهد ایالات متحده برای تضمین صلح و امنیت در منطقه از طریق حمایت دریایی و حمایت از ماموریت پایدار نیروهای سنتکام است.




www.youtube.com/watch?v=Rs1kVEL8cig

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش August 6, 2023 12:12 PM

باز به این علی گدا شیره ای جنس خالص دادن بابا این کثافت سن خر پیره رو داره جنس رو کمی رقیق کنید بدید زهرمار کنه تا اینجور مزخرف و مهملات زر زر نکنه مردیتکه بیشرف

گزارش یا اعتراض به این نظر


موسی رئوفی August 6, 2023 12:58 PM

ببینید چطور ملا 180 میچرخه؟ تا دیروز چه کسی میگفت تنگه هرمز را میبندیم؟ حالا بر گشته میگه:
وی گفت: دریای آزاد متعلق به همه است، و اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است؛ چرا؟ چون مال همه است، و همه باید بتوانند بروند و بیایند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایران فردا August 6, 2023 02:56 PM

بی شرمی و وقاحت حد و مرزی دارد ٫ این آخوند کودک آزار و کودک کش ٫ آنقدر ریا کار و دروغگوست که واقعان درد آور است
این آخوند جانی و ارازل و اوباش چاقو کش اطرافش ٫ خود و دست نشانه اش در لبنان قاچاقی هستنند ٫ انسان دزد هستنند ٫ گروگان گیر هستنند ٫ کودک هم میکشند ٫ شکنجه هم میکنند ٫ کودک و زن و مرد بی سلاح راهم به تیربار می بندنند ٫ متجاوز به زن و مرد هم هستنند ٫ دروغ و ریا و فریب کار هم هستنند ٫ خود را هم سربازان ناب محمدی مینامند ٫ که این یکی را درست می گویند ٫ ولی اگر من به جای این آخوند ریا کار و دروغگو و لواط کار و کودک آزار بودم خفقان میگرفتم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: