آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 6 آذر ماه 1401 = 27-11 2022

فیلم؛ فوتبال: بازتاب رسوايی تازه رژیم خامنه ای در ایران و جهان

مصاحبه چند زن اطلاعاتی رژیم خامنه ای در جام جهانی قطر با رسانه‌های خارجی در شبکه‌های اجتماعی سوژه کاربران شده است. (فیلم زیر)

به گزارش رویداد۲۴، فیلمی از فرح عبدی کارمند وزارت ارشاد که از آزادی زنان در ایران می‌گفت در روزهای گذشته سوژه کاربران شده بود که چگونه می‌شود کارمند بخش رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد حتی ابتدایی‌ترین کلمات انگلیسی را نداند. حالا امروز فیلم دیگری منتشر شده که یک زن به کمک مصاحبه‌شونده قبلی می‌آید تا کار را جمع کند.

جملات عجیب و غریب او اما سوژه جدیدی شده است؛ از جمله اینکه واژه(solve) به معنای حل کردن را «اسلاو» می‌گوید و جملات بی‌معنایی می‌گوید که به زعم خود مشکل را حل کرده است!

در روزهای گذشته بحث‌هایی زیادی درباره افرادی که به قطر برده شده‌اند وجود دارد و وزارت ورزش هنوز درباره اینکه این افراد با چه هزینه‌ای برای تماشای جام جهانی قطر فرستاده شده‌اند، سکوت کرده است.

مصطفی وثوق‌کیا از اصولگرایان فعال در حوزه فرهنگ، امیرحسین ثابتی مجری برنامه جهان‌آرا، محمدرضا شهبازی مجری برنامه طنز پاورقی، مهدی خانعلی‌زاده مجری برنامه سیاسی بدون توقف، حسین دارابی کارگردان اصولگرا، دانیال معمار سردبیر روزنامه همشهری در دوره زاکانی، علی رجبی مجری و برنامه‌ساز سیاسی و ... از جمله چهره‌هایی هستند که به عنوان خبرنگار قطر رفته‌اند؛ در حالی که هیچکدام از آنها خبرنگار ورزشی نیستند.




www.youtube.com/watch?v=yP6KGzdstBc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سیاوش November 27, 2022 12:50 PM

چهره این فاحشه ولایت رو به خاطر بسپارید برای فردای ازادی تا به پادگانهای مرزی فرستاده بشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: