آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 مهر ماه 1401 = 05-10 2022

احتمال اخراج آقازاده‌های خارج‌نشین از کشورهای اروپايی

وزیر امور خارجۀ فرانسه، در پاسخ به پرسش‌های نمایندگان پارلمان در مورد نحوۀ واکنش پاریس به رویدادهای ایران گفت که مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند که ممکن نیست از یک سو تظاهرکنندگان را بکشند و از سوی دیگر فرزندان خود را به کشورهای اتحادیه اروپا بفرستند. او همچنین از احتمال انسداد اموال مسئولان رژیم در اتحادیه اروپا سخن گفت.

به گزارش رادیو فرانسه، روز سه‌شنبه چهارم اکتبر، بعد از آن که نمایندگان مجلس ملی فرانسه به خاطر مردم ایران یک دقیقه سکوت کردند، خانم کاترین کولونا وزیر خارجۀ فرانسه به تریبون رفت و یادآوری کرد که فرانسه از همان روز ۱٩ سپتامبر (۲۵ شهریور) خشونتی را که به مرگ مهسا امینی منجر شد با قاطعیت محکوم کرد. او گفت: "ما از مقامات ایرانی خواسته‌ایم که حق تجمعات و همچنین حق فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران را محترم بشمارند".

خانم کولونا افزود: "جمهوری اسلامی ایران تذکرات ما را در مورد حقوق بشر مداخله در امور داخلی‌اش دانسته و این موضوع را به سفیر ما در تهران گوشزد کرده است". بنا براین فرانسه نیز تصمیم گرفت که "در غیبت سفیر، کاردار جمهوری اسلامی را احضار کند و خواستار پایان سرکوب کورکورانه شود".

به گفتۀ وزیر خارجۀ فرانسه کاردار جمهوری اسلامی در روز جمعه ۳٠ سپتامبر احضار شده است.

وی سپس توضیح داد که در حال حاضر چالش اصلی در کوچه و خیابان‌های ایران آزادی است. او گفت: "امروزه خواست آزادی در ایران در همه جا حضور دارد: در خیابان‌ها، در دانشگاه‌ها و در قلب‌ها... زنان ایرانی خواهان آزادی‌اند و ما از آنان حمایت می‌کنیم".

خانم کولونا که به پرسش‌های نمایندگان در مورد اقدامات فرانسه پاسخ می‌داد گفت: "ما در سطح اتحادیه اروپا نیز در جهت اتخاذ تصمیم‌هایی در قبال مسئولان رژیم مشغول به کاریم". این روند می‌تواند به "مسدود کردن دارایی‌های آنها و ممنوعیت سفرشان" (به کشورهای اتحادیه اروپا) بینجامد.

او در پایان گوشزد کرد که این مسئولان "تظاهرکنندگان را می‌کشند اما فرزندان خود را به کشورهای ما می‌فرستند، چنین چیزی قابل دوام نیست"...

در دو روز اخیر، دولت‌های غربی لحن قاطع‌تری در برابر جمهوری اسلامی اتخاذ کرده‌اند. جو بایدن نیز صریحاً از زنان و مردان معترض ایرانی حمایت کرده است.



حقیقتگو October 5, 2022 05:38 PM

فقط جمله ما از مقامات ایرانی خواسته‌ایم که حق تجمعات و همچنین حق فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران را محترم بشمارند را بدقت تجزیه وتحلیل کنید که انکاربرای اولین بارچنین اتفاقی درایران افتاده است ! واگرحکومت ضحاک آخوندی فقط وفقط حق تجمعات و همچنین حق فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران را محترم بشمارد دیگراحتمال اخراج آقازاده های حکومتی درکشورهای اروپائی هم وجود نخواهد داشت درحقیقت محض اتحادیه کشورهای اروپائی که همچنان خواهان مماشات با حکومت اخوندی بوده وهستند مهال ممکن است آقازادهای حکومتی که مماشاتان را جفت وجورکرده ومی کنند اخراج کنند فرانسه برای مماشات با حکومت خمینی ضحاک عبابردوش چراغ سبزبه تروریست ها وآدم کشان حکومت خمینی نشان داد که دکترشاپوربختیارودیگرسیاسون رابقتل برسانند وبعد هم به ایران متواری شوند وسمت های انچنانی درحکومت خمینی نصیب شان شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام October 5, 2022 11:14 PM

ما لیست بسیاری از آقازاده ها را داریم که در اروپا اقامت دارند
سوئیس اتریش سوئد نروژ انگلستان فرانسه ایتالیا و اسپانیا و آلمان هلند و بلژیک کشورهایی هستد که بیشترین آقازاده ها و بسیجی ها را در اروپا به خود جذب کرده اند ولی این آقازاده ها اکثرا خیلی خیلی پولدار هستند و بزودی سر از کانادا و آمریکا در می آورند مگر اینکه اروپایی ها با همکاری کانادا و آمریکا عمل کنند که وظیفه ایرانیان خارج از کشور است که به این عمل نظاره کنند و گزارش دهند
شهر اسلو در نروژ با داشتن 28 آقازاده درجه یک و 178 اطلاعاتی 14 تروریست بمبگذار مسلح یکی از بزرگترین مراکز تروریستی رژیم در اروپاست سپس سلول هایی هم در استکهلم وین پاریس و شهر بن و هامبورگ در آلمان وجود دارد که در رده های بعدی قرار دارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: