آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 تیر ماه 1401 = 02-07 2022

استخدام اراذل و اوباش برای بساز بفروشی در تهران!

تخلفات ساختمانی برای سوداگری در ساخت و ساز! گرچه اتفاق جدیدی نیست، اما استفاده از روش‌های جدید برای افزایش سود خود یکی از معضلات این روز‌های مدیران شهری است؛ یکی از این روش‌ها استخدام اراذل و اوباش برای بساز بفروشی است!

به گزارش شهروند، ماجرا به سود‌های کلان ساختمانی بازمی‌گردد و پشت‌پرده سوداگری ساخت‌وساز! سودکلان ساختمان‌سازی این روز‌ها آنقدر‌ها بالاست که برخی بسازبفروش‌های متخلف، بزن‌بهادر استخدام می‌کنند!

کسانی که نمی‌گذارند کسی به ساختمان پرتخلف‌شان موقع ساخت نگاه چپ کند یا حتی نزدیک شود و با اضافه بنا سود‌های میلیاردی به جیب می‌زنند. آمار دقیقی از دریافتی اراذل و اوباش برای مقابله با ضابطین شهری وجود ندارد، اما اتفاقات عجیبی زیرپوست شهر می‌افتد که گویا لات‌های مناطق هم از درآمد‌های زیادی برخوردار می‌شوند.

مهدی اقراریان، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران حضور اراذل و اوباش در ساخت‌وساز‌های متخلفانه را در دو منطقه شهری بیش از سایرین می‌داند: «این موضوع را در دو منطقه باید دنبال کرد. یکی در ناحیه ۳ منطقه ۱۹ است که ساخت‌وساز‌هایی رخ می‌دهد و برخی مجوز ندارند و برخی مجوز ۴ طبقه گرفته و شاهدیم بیشتر بارگذاری کرده‌اند. یکی دیگر از مناطقی که این اتفاق دیده می‌شود محدوده گلابدره است.

وی افزود: چندی پیش کلیپی از یکی مناطق دیدم که در آن منطقه بردن مصالح به دلیل ساخت‌وساز غیرمجاز ممنوع است. چند موتورسوار افراد متخلف را اسکورت، اول سعی می‌کنند پول بدهند و اگر فایده نداشت با چاقو و قمه تهدید می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: