آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 تیر ماه 1401 = 27-06 2022

فیلم؛ موشکی که از کاخ سفید حفاظت می‌ کند در اوکراین

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از برخی منابع گزارش کرد که احتمالاً ایالات متحده طی روزهای آینده رسماً اعلام می‌کند که یک سامانه دفاع موشکی پیشرفته ضدهوایی در اختیار اوکراین قرار خواهد داد.

بر اساس گفته این منابع، ایالات متحده در حال خرید سامانه ضدهوایی نروژی «ناسماس» (NASMAS) است تا دفاعی میان‌برد تا دوربرد برای اوکراین فراهم آورد. ایالات متحده از سامانه ناسماس برای محافظت از حریم هوایی بسیار حساس اطراف کاخ سفید و ساختمان کنگره در واشنگتن استفاده می‌کند. (فیلم زیر)

این منابع گفتند: کمک‌های‌ اضافی ایالات متحده به اوکراین شامل مهمات بیشتر برای توپخانه اوکراین و همچنین سامانه‌های راداری برای مقابله با روسیه در دونباس می‌شود.

بر اساس این گزارش، این منبع در ادامه افزود که احتمال دارد واشنگتن دیگر کمک‌های امنیتی را برای اوکراین اعلام کند که شامل مهمات توپخانه‌ای بیشتر و سامانه‌های راداری به منظور رفع نیازهای ارتش اوکراین می‌شود.

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست هم گزارش کرد که سران ناتو امروز (دوشنبه) فرصت دارند تا اتحاد خود را به «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین نشان دهند و به تعهد خود برای حمایت مالی و کمک‌های دیگر از اوکراین تأکید کنند.

بایدن امیدوار است که از سفر خود به اروپا برای اعلام اتحاد ائتلاف برای اعمال فشار به روسیه به دلیل حمله به اوکراین استفاده کند و در عین حال از متحدان خود درخواست کند تا اقدامات بیشتری را علیه روسیه برای اوکراین انجام دهند.





www.youtube.com/watch?v=QWdrynvbqCA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: