آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 5 تیر ماه 1401 = 26-06 2022

کسانی که می‌گویند حقوق را زیاد کنید خائن‌اند! مردم مقصرند!

کسانی که در تجمعات می‌گویند حقوق ما را زیاد کنید خائن‌اند...مردم مقصر وضع موجود هستند!

یک فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره عملکرد یک سال گذشته کابینه آقای رئیسی چیست گفت: شما یک میلیاردر مثل آقای آخوندی و نعمت‌زاده در کابینه آقای رئیسی پیدا نمی‌کنید. ثروت آقای رئیسی با آقای روحانی اصلا قابل مقایسه نیست. فامیل‌های آقای رئیسی هم دزد نبوده و در زندان هم نیستند! در صورتی که برادر آقای روحانی، معاون اول و غیره همه دزد هستند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن قدیری ابیانه گفت: سفرهای جمعه آقای رئیسی را با خواب جمعه آقای روحانی مقایسه کنید. اعضای کابینه آقای رئیسی هم همه باسواد و تحصیلکرده و درجه استاد دانشگاه داشته و نویسنده کتاب هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: در خیلی از مشکلات کشور مقصر کابینه دولت سیزدهم نیست بلکه مقصر عملکرد مردم است به این دلیل که جزو کم کارترین و پر مصرف‌ترین کشورهای دنیا هستیم.

یا خائن‌اند یا متوجه شرایط کشور نیستند

قدیری ابیانه گفت: امروز معتقدم که باید به آقای رئیسی فرصت داد و از او حمایت کرد. از نظر من فشارهایی که به دولت مانند تجمعات و اعتراضات می‌آیند می‌گویند حقوق ما کم است و زیاد کنید دو دسته هستند؛ یک عده خائنین، مامورین دشمن و اصلاح‌طلبان افراطی هستند که بنا دارند مملکت را به آشوب بکشانند. دسته دوم هم کسانی هستند که متوجه شرایط کشور نیستند و فقط مشکلات خود را می‌بینند و این به ضعف رسانه‌های ما برمی‌گردد که نتوانستند شرایط کشور را آن طور که هست برای مخاطبین تفهیم کنند. به طور مثال، آمریکا در آستانه عقب نشینی از مواضع خود در مقابل ایران بود اما تجمعات باعث شد نه تنها آمریکا عقب ننشیند بلکه تحریم‌ها را تشدید کرد.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: