آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 7 خرداد ماه 1401 = 28-05 2022

فیلم؛ اسرائیل این محل را بر روی سرتان خراب خواهد کرد!

یک روز بعد از انتشار گزارشی از حمله پهپادی اسرائیل به مرکز نظامی پارچین در حومه تهران، حکومت ایران از یک پایگاه پهپادی راهبردی رونمایی کرد.

خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه پاسداران، روز شنبه ۷ خرداد ماه با انتشار نخستین تصاویر و فیلم از پایگاه پهپادی راهبردی ۳۱۳ خبر داد و گفت که این پایگاه «به کلی سری» است.

این گزارش می‌افزاید پایگاه پهپادی راهبردی ۳۱۳ با انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی، مسلح به سامانه‌های موشکی و بمب‌های بومی و سامانه‌های جنگ الکترونیک، مورد بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز با پوشش این خبر گفته است: رسانه‌های حکومتی محل این پایگاه را گزارش نکرده‌اند، اما از قول خبرنگار شبکه سیما گزارش داده که وی از کرمانشاه تا این پایگاه ۴۵ دقیقه با هلی‌کوپتر پرواز کرده است. (فیلم زیر)

به گفته رادیو فردا، اسرائیل اواخر پارسال آشیانه پهپادهای سپاه پاسداران در منطقه ماهی‌دشت در استان کرمانشاه را هدف قرار داده بود.




www.youtube.com/watch?v=mvUMdHyt9o8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مسعود May 28, 2022 11:42 PM

تنها راه سعادت مردم کره زمین خاک کردن جمهوری اسلامی با حاکمان جنایتکارشان است غیر از این دنیا جای امنی برای ساکنان آن نخواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آخوند کش ایرانی June 13, 2022 05:01 AM

با این همه دکوپز و شوعاف و قلدرم، چرا‌در مقابل اسرائیل، مانند کفتار وحشتزده، دمشان لای لنگشان در حال فرار هستند، این همه توسری می خورند و هیچ غلطی نمی تواند بکنند مرگ‌ بر جمهوری جهل و جنون و جنایت اسلامی مرگ بر خامنه ای و ارذال و اوباشش جاوید ایران و ایرانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: