آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1401 = 19-05 2022

فیلم؛ نمایش مسخره صداوسیما با این زن جنایتکار جادری

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر اساس نظر منتقدان، طرح اصلاح اقتصادی دولت دچار دو مشکل اساسی است.

یکی اینکه این باصطلاح جراحی از جیب و معیشت مردم عادی که طبقه فرودست هستند شروع شده در حالی که می‌بایست از هزینه‌های حکومتی از قبیل بودجه دولت، بودجه مجلس، هزینه‌های تبلیغاتی، تشریفات و امثال این‌ها شروع می‌شد. دیگر اینکه استمرار پرداخت یارانه به معنای استمرار دمیدن به تنور داغ تورم است، ضایعه بزرگی که در یک دهه و نیم گذشته آن را تجربه کردیم و نتیجه‌ای غیر از افزایش فقر و بیشتر شدن فاصله طبقاتی به بار نیاورد.

این روزنامه نوشت: انتظار دلسوزان و خیرخواهان از دولت اینست که تا دیرتر نشده به نظر‌های مشورتی اقتصاددانان غیروابسته به دولت توجه کند و در طرح خود تجدیدنظر نماید. اگر این تجدیدنظر صورت نگیرد، کشور با مشکلاتی مواجه خواهد شد که چه بسا غیرقابل جبران باشد. به این نکته هم دولتمردان باید توجه کنند که با توسل به ابزار تبلیغاتی نمی‌توانند واقعیت‌ها را تغییر دهند و باید بدانند که گفتاردرمانی جواب نمی‌دهد.

فیلم زیر: نمایش مسخره صداوسیما با زن جنایتکار جادری

فرماندار سابق شهر قدس! و یکی از سه خانم بازیگر نمایش مسخره بیست و سی

ایشان همان است که اعتراف کرد در آبان ۹۸ شخصا دستور شلیک و کشتن معترضین را صادر کرده است.

نمایش مضحک بیست وسی، با هدف ماله کشی جنایت رئیسی در نابودی معیشت ملت با کپی برداری از کلیپ یک ایرانی ساکن آمریکا در خرید از یک فروشگاه ساخته شده است.

اما آنقدر ضرب العجلی و مملو از سوتی و سانسور بود که عملا به یه آبروریزی وحشتناک تبدیل شد!

خبر بیست وسی، ید طولایی در دروغ پردازی های وقیحانه، اعتراف گیری و ماله کشی حکومت دارد و عملا بازوی رسانه ای سازمان اطلاعات سپاه می باشد!





www.youtube.com/watch?v=3qLTfhqtvug

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



انتقام خونین May 19, 2022 11:53 AM

فاحشه اسلامی روزی میرسه که از بدنیا آمدنتان پشیمان میشوید بدست مردم بیوفتید تکه تکه تان میکنند همتون شناسایی شدید سراغ تک تکتان میاییم هر جا برید زیر زمین هم برید میکشیمتون بیرون به مرده هاتون هم رحم نمیکنیم چند بار میکشیمتون آتشتان میزنیم خاکسترتان را هم محو میکنیم شمارش معکوس آن روز رسیده فقط آن روز موعود برسد ببینید چه بلایی سرتان میاوریم انتقام ثانیه های ظلم و جنایتتان را خواهیم گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی May 19, 2022 12:50 PM

بوی قدس و بوی پشم ها و عرق زیر بغل
با یارانه شکم انباشته شد از برنج و و نان خشک
اما خاک بر سرت با بوی گند آن دهان گاله وزیر بغل
جان آغا پس چه شد صابون و مسواک و خمیر دندان وتیغ
تا زنی پشم های بین پا هم زیر بغل الحق بوی گندت داده ایران رابه باد
من چوسکوم روح الله

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: