آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 اردیبهشت ماه 1401 = 17-05 2022

فیلم؛ تلاش بیهوده صداوسیما برای توجیه گروگان‌گیری

فیلم زیر؛ صداوسیمای خامنه ای: دو فرد اروپایی که با هدف ایجاد آشوب، وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام دستگیر و بازداشت شدند.

تلویزیون حکومتی ایران دوشنبه شب، ۲۶ اردیبهشت، در گزارشی منسوب به وزارت اطلاعات، دو فرانسوی بازداشت‌شده در ایران را به «ارتباط‌گیری» با فعالان فرهنگی و کارگری متهم کرد.

این دو تبعه فرانسوی به نام‌های سسیل کوهلر و همسر او ژاک پاری در این گزارش «جاسوس فرانسوی» معرفی شده و حتی صفحه مشخصات پاسپورت آنها نیز نمایش داده می‌شود.

منابع خبری غربی هفته گذشته گزارش داده داده بودند که وزارت خارجه فرانسه بازداشت دو تبعه فرانسوی در ایران را محکوم و نماینده دیپلماتیک رژیم ایران را احضار کرده است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: دولت فرانسه خواستار آزادی فوری این دو شهروند فرانسوی است.




www.youtube.com/watch?v=NUcYX4RZ8wg

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



سعید May 18, 2022 08:01 AM

مرحبا و صد آفرین بر سربازان گمنام امام زمان که حتی اگر یک مگس هم پر بزند ، آنا اشراف اطلاعاتی دارند ولی شگفتا ! بسیار جای ابهام است که این برادران گمنام امام زمان چرا هیچگونه اشراف اطلاعاتی از فعالیت رانت خواران و قاچاقچیان و باندهای مافیایی دزدی و فساد که خون مردم را در شیشه کرده اند ، ندارند و برای دستگیری آنها هیچ اقدامی نمی کنند ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: