آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 دی ماه 1400 = 18-01 2022

مقام حکومتی: نظام روی ریلی افتاده که می‌رود ته دره+فیلم

مجلس ولایت در رابطه با اصلاحیه برنامه حذف ارز ۴۲۰۰تومانی که به نمایندگان داده شده بود تشکیل جلسه داد. طرحی که این روزها تبدیل به جنگ‌وجدالی در بین انها شده است.

در این میان آخوند سلیمی نماینده مجلس ولایت گفت: یک سنگی را انداختند توی چاه در آوردنش سخته. ولی باید در آورد این سنگ را یعنی کشور روی ریلی افتاده که می‌رود ته دره اگر این مدیریت نشه....

برخی دیگر از مهره های حکومتی نیز با نگرانی نسبت به تبعات اجتماعی حذف ارز ۴۲۰۰تومانی هشدار می‌دهند.

احمد توکلی با اعتراف به سیاست‌های مافیایی سردمداران حکومتی، آتش زیر خاکستر یک جامعه در آستانه انفجار را یادآور شد و گفت: تورم کمر مردم را شکسته و بدتر هم می‌شود و وضعیت برای مردم تحمل‌ناپذیر می‌شود. حتماً تاب‌آوری مردم حدی دارد.

واقعیت این است که رویه و مرام رژیم ضد مردمی ملایان از ابتدای تأسیس تاکنون بر فامیل بازی وباندبازی بوده است. قشری به اعتراف پاسدار قالیباف ۴درصدی که همه چیز را در انحصار خود گرفته‌اند. اما واقعیتی هم در کنار این حاکمیت انحصاری قرار دارد که این روزها به ناگزیر رسانه‌ها و مهره‌های رژیم به آن هشدار می‌دهند. واقعیت به پایان رسیدن تاب‌آوری مردم و خشم و تنفر عمیقی که در جامعه نسبت به حکومت پلید خامنه ای وجود دارد و بی‌تردید محصول آن جارو شدن نظام جمهوری اسلامی است.

فیلم زیر: گوشه ای از سیاست‌های مافیایی سردمداران حکومتی

رازهای مگو باند تبهکاران ایران‌خوار ، یکی از صدها خانواده مافیای جمهوری اسلامی: علی و مصطفی انصاری




www.youtube.com/watch?v=pvd0cngNwls

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: