آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 دی ماه 1400 = 14-01 2022

فیلم؛ هشدار نوریزاد به نظام: مگر اينكه خدا به دادتان برسد!

فیلم زیر: هشدار محمد نوریزاد به سران نظام: مردم از شما متنفرند اگر دستشان برسد شما را سالم نمی‌ گذارند!

سایت خامنه‌ای: برخی می‌گویند دوره پهلوی دلبر بود و دوره انقلاب دیو است

به گزارش رادیو فردا، هفته نامه اینترنتی خط حزب‌الله که توسط دفتر نشر آثار رهبر جمهوری اسلامی منتشر می‌شود، در گزارشی نوشته که برخی با انتشار گزارش‌ها و مطالب متعدد در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها می‌گویند «دودمان پهلوی» دلبر بوده ولی انقلاب اسلامی دیو است و اگر در این جنگ تبلیغاتی خوب عمل نشود،‌ جریان انقلابی ضربه خواهد خورد.

این نشریه همچنین با انتقاد از انتشار عکس‌ها و گزارش‌های مختلف درباره شرایط اجتماعی ایران در دوره پهلوی نوشته است که این گزارش‌ها که «ظاهرا نمایــی جــذاب و دلنشــین از شــهرهای آن روزگار» را نشان می‌دهد، «تقطیع‌شده» است و با این هدف که «شــرایط رفــاه و آرامش و پیشــرفت درآن دوران را القاءکند»، منتشر می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است که انقلاب سال ۵۷ با « ۶۶۰۰ شهید» به پیروزی رسید ولی در یک جنگ تبلیغاتی گفته می‌شود که «اساسا ضرورتی برای انقلاب وجود نداشت».

گفتنی است در مقدمه قانون اساسی جمهوری اسلامی نوشته شده است که انقلاب سال ۵۷ با ۶۰ هزار شهید به پیروزی رسید که این آمار حدود ۹ برابر آمار سایت خامنه‌ای است.





www.youtube.com/watch?v=9H1UcrA3zHo

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



ضد آخوند January 14, 2022 11:43 PM

آخوندهای مفعول بدانید روزی خواهد رسید که کشتن شما انگلهای جامعه جزو تفریح مردم خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: